ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח נהג צעיר חדש

לפני העליה על ההגה ישנה חשיבות עליונה ברכישת פוליסת ביטוח רכב אשר מותאמת לגיל הנהג וסוג של הרכב. חשוב לציין כי הן את פוליסת ביטוח עבור נהג חדש והן את הפוליסת הביטוח עבור נהג צעיר יש לרכוש במקביל לפוליסת ביטוח חובה אשר לה מחויב כל נהג במדינת ישראל מתוקף החוק.

רכישת פוליסת ביטוח לנהג חדש
פוליסת הביטוח של נהג חדש מתאימה לנהגים אשר זה עתה הוציאו רישיון נהיגה ועדיין לא עברה תקופה של שנתיים לאחר מעבר של הטסט. מאחר ומדובר בנהגים בעלי ניסיון מועט על הכביש, יש צורך ברכישת פוליסת ביטוח שונה מפוליסות אחרות אשר מותאמת לנהג בעל סיכון גבוה יותר. כתוצאה מכך, פוליסת הביטוח של נהג צעיר הינה פוליסה יקרה יותר אולם מצד שני, היא מבטחת את הנהג מכל הפגיעות של הרכב והתאונות האפשריות.

רכישת פוליסת ביטוח לנהג צעיר
נהגים צעירים הינם נהגים אשר טרם מלאו להם 21 שנים. עבור נהגים אלה מותאמת פוליסת ביטוח ייחודית שנקראית פוליסת הביטוח עבור נהג צעיר. הפוליסה הינה פוליסה יקרה יותר מאחר ומוכח שנהגים צעירים מעורבים במספר גבוה יותר של תאונות ביחס לנהגים מבוגרים יותר. התאונות בגיל צעיר קורות כתוצאה מניסיון מועט בנהיגה, הפעלת שיקול דעת מוטעה על הכביש, נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים, לחץ חברתי ועוד. לפני שמבטחים את הנהג הצעיר רצוי לגשת לקורס שמאות רכוש, בגין נזקים שונים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר