ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כמה עולה ביטוח לנהג חדש?


ביטוח לנהג חדש –בין אם צעיר ובין אם לאו- הוא דבר לא פחות חשוב מאשר לנהג ותיק, היות והראשון התנסה פחות בדרכים. נהוג לערוך סקר- שוק בנושא עלות הביטוח, ולבחור ביטוח תבניתי מסוים, אשר לא תמיד מותאם לצרכי הנהג החדש אשר יתכן ובעתיד יתעורר הצורך להשתמש בו, ודבר זה קריטי- היות וחברות ביטוח רבות נוהגות לגבות סכום גבוה יותר מנהגים חדשים משום הסטטיסטיקה המצערת האומרת כי אלו מועדים לתאונות רבות יותר. על-פי תקנות משרד התחבורה "נהג חדש" הוא כל נהג בשנתיים הראשונות לאחר קבלת רישיון. עבור ביטוח רכב לנהג צעיר תשלמו פרמיה יקרה יותר ובנוסף כ - 50% יותר השתתפות עצמית במקרה של תביעה בהשוואה לנהג רגיל.

מה לברר בעת עשיית ביטוח לנהג חדש?
כמובן, שהוא כולל את הביטוח הרלונטי לנהג, לא כולל ביטוח החובה לאוטו. אם את/ה עורכים השוואה, ודאו כי מדובר באותם פרמטרים נבדקים !

כמה עולה ביטוח לנהג חדש?
אתה תתן לנו את הפרמטרים לבדיקה מול חברות הביטוח השונות, ואת השאר אנחנו נעשה:
אנחנו נשמח לתת לך הצעות משלוש חברות ביטוח שונות, שהתאימו עבורך את הביטוח לפי הפרמטרים שבחרת. מה שנותר לך לאחר השוואה – אחד לאחד – בין סעיפי הביטוח ומחירם, ולהחליט מהי העדפתך.
והשירות?ללא כל עלות! נוכל לעשות זאת מנסיוננו באחריות - ותוך חסכון בזמן.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר