ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לנהגים צעירים

הסטטיסטיקה מוכיחה, כי נהגים צעירים מעורבים בתאונות רבות באופן ניכר למול כל אוכלוסייה אחרת. לאור מצב זה, מטיל משרד התחבורה פיקוח מיוחד וענישה מחמירה על הנהגים הצעירים אשר עושים שימוש בכבישיה של ישראל, בכדי לצמצם הסכנה עד כמה שניתן. כך, טעות אחת עלולה להביא לשלילת רישיון ארוכה, וחלילה גם לפגיעות בגוף ובנפש. חברות הביטוח רכב גם הן מבקשות שלא להפסיד רווחיהן בעת השכרת שירותיהן לנהגים צעירים, ועל כן נוטות לגבות עבור ביטוח רכב תוספת מחיר משמעותית.

מיהו בעצם נהג צעיר?
ובכן, רבים מתקשים לשים את דעתם בנוגע להבדלים שבין הגדרתו של אדם כנהג צעיר לבין הגדרתו כנהג חדש. על כן, חשוב להדגיש כי נהג חדש הינו כל בעל רישיון לתקופה של פחות משנתיים ונהג צעיר הינו למעשה כל בעל רישיון שגילו קטן מ-24. כמשתמע מכך, קיימים "על הכביש" הרבה יותר נהגים המוגדרים כצעירים מאשר כאלה המוגדרים חדשים, כאשר כל נהג חדש הינו בנוסף גם נהג צעיר.

ביטוח רכב לנהגים צעירים- הכיצד?
עלותה של פוליסת ביטוח לרכב לנהג צעיר הינה נמוכה יותר מזו של נהג חדש, אך אל לטעות ולחשוב שמדובר בביטוח זול. ואכן, גם כשמדובר בביטוח לנהגים צעירים העלות עדיין גבוהה באופן יחסי לזו של נהגים ותיקים. יחד עם זאת, חשוב לציין כי תעריפיה ותנאיה של הפוליסה משתנים מחברת ביטוח אחת לשנייה, ועל כן מומלץ לבצע השוואת מחירים טרם רכישת הביטוח הנבחר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר