ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה gov

גם ביטוח חובה, אשר כל רכב אשר עולה על הכביש חייב בו, הוא שוק הפתוח לתחרויות מחירים. מה שגרם לכך, היא הרפורמה בביטוח החובה מ- 2001, אשר קובעת כי הפרמיה מותאמת לסיכון הטהור של המבוטח- כלומר- לכל חברת ביטוח תהיה לעצמה הזכות לקבוע את מחיר הביטוח חובה לפי פרמטרים הקבועים מראש, ותלויים בנתונים המשתנים של הנהג והרכב בו מונהג הביטוח.הביטוח נגבה אחת לשנה, ועשוי להשתנות עם השינויים הנושבים בשוק הרכב והביטוחים.

ביטוח חובה לפני הכל
מה שמשתמע מהרפורמה מלבד העניין שאין מחיר אחיד לנהג בעל סיכון גבוה יותר ומכונית משנתון נמוך- מאשר לנהג בעל סיכון נמוך יותר ומכונית חדישה, זה ששוק המחירים של הביטוח משתנה ויכול להגיע להפרשי מחירים של מאות שקלים, ונהגים נהנים ממחירים זולים בהרבה ממה שהיו מורגלים לפני 2001 בשל התחרות בין החברות.מאידך- ביטוח חובה לאופנועים אינו מונהג באותה הדרך, עקב רפורמה מנובמבר 2009. מחירי הביטוח התייקרו באופן גורף במטרה לתגמל נהגים זהירים, ולהרתיע נהגים אחרים מגרימת תאונה ותביעת חברות הביטוח.

ביטוח רכב- ניתן לחשב את הכל
איך יודעים מהם הפרמטרים לפיהם נקבעים מחירי ביטוח חובה? ראשית, באתרי חברות הביטוח וגם של הכנסת מצויים הנתונים לפיהם נקבעים המחירים, ובנוסף- ישנו אף מחשבון תעריפי ביטוח רכב חובה, אשר ניתן לתפעלו בדרך פשוטה על ידי הזנת העובדות הנוגעות לנהג ולרכב.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר