ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה הסבר

ביטוח חובה משלם על כל נזקי הגוף שנגרמים לנהג, לנוסעים ברכבו או לצד שלישי במקרה של תאונה. ביטוח חובה מבטח בתחום נזקי הגוף בלבד ולא מגן בשום אופן מפגיעה ברכוש.  ביטוח חובה אינו אופציונאלי (ומכאן שמו), כל נהג מחויב בו, ובלעדיו אסור לעלות על כלי הרכב. 

מדוע קיים ביטוח חובה?
אמנם לשלם על ביטוח חובה זה לא תענוג, אך אם תחשבו מה היה קורה לולא חוק זה – בוודאי הייתם מעדיפים להמשיך עם המסלול הקיים היום. לולא ביטוח החובה, במידה והיו (חס וחלילה) פוגעים בכם, הייתם תלויים בכך שלפוגע יש סכום כסף כדי לממן את הטיפול הרפואי שלכם, שעלול להגיע למחירים אסטרונומיים, ובהנחה ואין לו הייתם פשוט במצב ללא מוצא. לאותו מטבע יש צד שני, בהנחה ואתם פוגעים במישהו – האם הייתם יכולים לממן עבור מישהו אחר את הטיפולים הללו או עבור עצמכם?

מחירים של ביטוח חובה
מחיר פוליסת הביטוח משתנה בהתאם למספר גורמים, ביניהם גיל הנהג (נהג חדש ונהג צעיר ידרשו לשלם סכום גבוה יותר), מספר שנות הנהיגה, מספר עבירות תנועה וחומרתן ועוד. בזכות התחרות בענף הביטוח ישנם הבדלים משמעותיים במחירים בין חברות הביטוח השונות. לפני חתימה על פוליסת ביטוח חובה מומלץ לעשות סקר שוק שישווה בין המחירים של החברות השונות, זאת ניתן לעשות היום בקלות באמצעות אתרים להשוואת מחירי ביטוח חובה. לנהגים שמתכוונים לעשות גם ביטוח מקיף או ביטוח צד ג´ חשוב לדעת שניתן לעשות כל סוג ביטוח בחברת ביטוח שונה (למרות שלרוב זה לא משתלם).

אז מהו ביטוח מקיף וביטוח צד ג´?
ביטוחים אלה הם ביטוחים אופציונאליים. ביטוח צד ג´ הוא ביטוח על נזקי רכוש ושנגרמים לצד שלישי – כלומר, במידה ופגעת ברכב אחר, הביטוח משלם על הפגיעה והתיקונים הדרושים (קיימת גם השתתפות עצמית). ביטוח רכב מקיף מכיל בתוכו ביטוח צד ג´, ובנוסף הוא מבטח את הרכב מפני פגיעות ברכב עצמו או בתוכנו. ביטוח זה מגן על הרכב מפני תאונה (שהנהג גרם לה) או גניבה, וכן ניתן להרחיב את הביטוח שיכלול עוד סעיפים נוספים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר