ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מקיף זול

בארץ כמו שלנו, אנחנו מחפשים את הדברים הזולים ביותר, או המשתלמים לנו. איננו קונים לפני השוואת מחירים בין החברות, כדי שההצעה הזולה ביותר והטובה מביניהן תהיה שלנו. כדי שביטוח רכב מקיף יהיה זול- בין אם הנכם עושים זאת דרך ביטוח ישיר או דרך סוכן ביטוח, חשוב שתתמצאו ממה מורכבים סעיפי הביטוח, על מה משתלם לוותר או להוריד סכום תשלום, ומה חשוב שיישאר- גם אם לא תצטרכו זאת בעתיד (בתקווה שלא).

מהו ביטוח מקיף?
ביטוח מקיף מבטח נזקים שעלולים לקרות לרכבך- בעקבות תאונה, שריפה, גניבה ועוד. גם אם הנכם הנהגים הטובים ביותר, לא כל הפגיעות שעלולות לקרות לרכב תלויות בכם. אלו יכולות להיות מפגעי טבע כמו שיטפונות, עץ שנפל על הרכב, התפרצות הר- געש ועוד, חבלות שנגרמו בזדון (ולא ידוע מי הפוגע), גניבת הרדיו מן הרכב, חבלות שנגרמו לרכב בזמן ניסיון גניבה, נזקים שנגרמו בעת התנגשות בחפצים נייחים (גם כביש עם חול לדוגמה מחליק בסיבוב) כמו מעקה בטיחות, עמוד חשמל או רמזור, ועוד. גם אם רכבך נפגע בתאונה עצמית שלא היה מעורב בה רכב נוסף- הרי שאת הנזק שנגרם ניתן לתבוע מן הביטוח. והאם כל הוצאות התיקון יוחזרו לך? לא בטוח. תלוי אם ביטלת את סעיף "השתתפות עצמית".

כיצד ביטוח מקיף זול יכול להיות טוב לרכב?
הכל יחסי. ככל שתשלם פחות באופן שוטף- בעת הצורך (תאונה למשל) תיאלצו לשלם יותר מכיסכם. למשל- ישנן הרחבות נוספות אשר אינן חייבות להיכלל בביטוח המקיף- שירותי גרירה למוסך (תוכל להסתמך על גרר פרטי),  אוטו חלופי, הוצאות שכר טרחת עורך דין להגנה משפטית, ביטוח צד שלישי ועוד. הדרך הטובה ביותר להבין מה חברות הביטוח יכולות לתת תמורת אותו סכום של כסף אותו תשלם להן- זו דרך השוואת מחירים, נהוג לערוך זאת דרך אתרי האינטרנט- באתר אחד בו תזינו את פרטיכם מתחבאות הצעות מחיר מארבע חברות ביטוח אשר תיצורנה אתכם קשר תוך מספר דקות.
 

 

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר