ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת ביטוח רכב מקיף

כשאתם עושים ביטוח רכב, האם אתם יודעים מה הוא כולל? ישנם שלושה ביטוחים שמתחלקים לשני סוגים: ביטוח רכב חובה וביטוח רכוש. ביטוח רכוש מתחלק לשני חלקים- ביטוח מקיף וביטוח צד שלישי, שבדרך- כלל נכלל בו כבר. ביטוח חובה נאכף על- ידי המדינה בדרכים שונות, ולא יתכן שישנו רכב בעל מספר רישוי ממשרד התעבורה, שהוא נוסע על הכביש ללא ביטוח חובה. בהמשך ישנה אפשרות מומלצת מאוד- והיא להיות בעל ביטוח מקיף לרכב.

מהו ביטוח מקיף?
זהו ביטוח המכסה את עלות התיקון לרכבכם, לאחר שזה פגע בעצמים נייחים (רמזור, חנות, מעקה בטיחות, עץ ועוד) או שאלו פגעו בו (נפילתם על הרכב ופגיעת נזק לרכוש), או שהרכב היה מעורב בהתנגשות ברכב אחר או שהתהפך, וכמובן נזקים שלא בשליטתכם- כמו גניבה של רכב עצמו או גניבה מתוך הרכב, שריפה, חבלה בזמן ניסיון גניבה ועוד. גם נזקי טבע נכללים בתוך הביטוח המקיף, אולם יש לזכור ששחיקת חלקים ברכב שגרמו לתאונה לא יצמיחו כיסוי ביטוחי  כשזו הסיבה לביטוח. חברת ביטוח הרכב אינה משלמת את כל דמי הנזק שנעשה, אלא ברגע שמופעל הביטוח ישנה השתתפות עצמית, שערכה נקבע בזמן חתימת החוזה בין החברה המבטחת למבוטח, והעיקרון- ככל שדמי הביטוח לסעיף זה גבוהים יותר- כך ערך ההשתתפות העצמית יקטן, ויש מקרים שבהם אף אין השתתפות עצמית- והביטוח מכסה את כל נזקי הרכוש.

מדוע כדאי לעשות השוואת ביטוח רכב מקיף?
ראשית, השוואת המחירים לא נעשית על- ידכם, ובכך חוסכת לכם זמן יקר. שנית, כל מה שנדרש מכם- הוא להזין פעם אחת פרטים – ללא צורך ב"שידור חוזר" מול כל חברת ביטוח. דקות ספורות לאחר הזנת פרטיכם- תקבלו הצעות מארבע חברות הביטוח הזולות ביותר, ואתם תחליטו מה יכול להתאים לכם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר