ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוחי חובה מחירים

אתם מחליפים לרכב חדש בקרוב? מקבלים רכב חברה ונפטרים מהרכב הישן? יש לכם רכב פרטי, או רכב דו גלגלי, ואתם מעוניינים לבדוק מחירים? תוכלו לעשות זאת ממש תוך דקות אחדות, ולא רק שלא תצטרכו להמתין- אלא שגם נציגי חברות הביטוח מתקשרים אליכם במטרה לשכנע אתכם שלהם יש את ההצעה הכי משתלמת. וכשמקבלים את המידע מכולן בבת- אחת והנתונים טריים בראש, קל להחליט.

האם תמיד לביטוחי חובה מחירים גבוהים?
כל רכב באשר הוא חייב בביטוח חובה על- פי חוק, אחרת לא ניתן להתניעו בכלל, או להחנותו ברשות הרבים. מחירי ביטוח חובה נקבעים על פי נתוני הרכב והיסטורית התביעות וגם נתוני הנהגים הקבועים ברכב, ולכל חברת ביטוח יש את האפשרות לנקוב במחיר (על פי טווח תעריפים המותר על- פי חוק) המתאים לה לפי דעתה, לאותו צירוף של סעיפים ביטוחיים. לכל חברת ביטוח יש רכבים אשר היא מתמחה יותר בביטוחם, וביטוחי שאר הרכבים פשוט יתומחרו בצורה יקרה יותר יחסית. זו אחת הסיבות לכדאיותו של סקר שוק. לביטוחי חובה מחירים משתנים, משום שהתחרות בשוק היא רבה בין החברות שנלחמות על כיסו של המבטח, וכדאי לבדוק מתקופה לתקופה.

ומה עם רכב דו גלגלי?
לאחרונה, פורסם כי אופנוענים (או קטנוענים) יכולים לבטח את רכבם בביטוח חובה שאינו דרך ה"פול" אלא דרך חברות ביטוח- ואף במחיר מוזל יותר. אף כי ניתן לייחס זאת כך שחברות הביטוח רוצות ללקט כמה שיותר אופנוענים ומסוגלות לספוג בעבור כך את הוצאות התביעות, עדיין כדאי להמתין ולראות מה באמת מוצע לרוכבים על שתיים, והאם זו מהפכה אמיתית- שהרי ממילא מחירי הביטוח נחשבים ליקרים אצל האופנוענים, ונוח להתפתות בכל- זאת למחירים מוזלים יותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר