ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כמה עולה ביטוח רכב?

ביטוח רכב הוא אחד הדברים שלא ניתן לוותר על רכישתו. הוא מתבקש על- פי חוק, וגם משתלם, בסופו של מקרה, לעשות אותו, משום שגובה הפיצוי גבוה יותר (לעתים בהרבה) ממה שאתם משלמים מדי שנה. כמובן שביטוח רכב הוא שנתי על- פי רוב, אלא אם תצטרכו אחד כזה לתקופת זמן קצרה מסיבות שונות- כמו מכירת הרכב בקרוב, או קבלת רכב ממקום העבודה.

כמה עולה ביטוח רכב ?
זה משתנה מדי תקופה עקב שינויים רגולטורים שמתקיימים בשוק ביטוחי הרכב לאורך כל הזמן. במה זה תלוי? ראשית, ביטוח שנתי תלוי בנתונים של הנהגים הקבועים ברכב ובנתוני הרכב. מי שמשלם הכי פחות לביטוח רכב זו נהגת ותיקה בת 50, שאין מאחוריה עבר של תביעות ביטוח או שלילות רשיון, רכבה הממוצע אינו ממש חדש וממוגן יחסית- יש לו כריות אויר ונפח מנוע כנדרש, והיא גרה בסביבת מגורים שם לא נהוג לפרוץ רכבים. זאת, אם היא משלמת ברצף לכל השנה. יש גם גורמים שאינם תלויים במבוטחים עצמם- אלא בהקשר אל חברת הביטוח שלהם, כמו למשל רכב יוקרה אשר מבוטח בחברת ביטוח שאין בה מחלקת ביטוחים שמטפלת ברכבים מדרגה כזו, או לפחות המחירים לא יהיו ממש מעודכנים ומותאמים.

כמה עולה ביטוח רכב לנהג ממוצע?
השוואת מחירי ביטוח מתייחסת לתקופה של שנה, אולם תמיד ניתן לגזור מכך גם את המחיר לתקופה הקצרה הרצויה, לפי מחיר ליום. נהג ממוצע הבוחר להשתמש בביטוח רכב דרך ביטוח ישיר למשל, לא ישלם דמי תיווך לסוכן ביטוח והתנהלותו תהיה ישירות מול חברת הביטוח. כדי לדעת כמה עולה ביטוח רכב, רצוי לערוך השוואת מחירים דרך האינטרנט ולהתעניין במחשבון התעריפים שמשרד האוצר מפרסם, כדי לדעת מה טווח המחירים הרצוי לביטוח מסוג כמו שלו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר