ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב איחוד ישיר

איחוד ישיר, אשר הוקמה בשנת 2000, הינה סוכנות ביטוח מבית מגדל (הקיימת זה 70 שנה בישראל). איחוד ישיר פועלת כיחידת הביטוח של איחוד רשת סוכנויות הביטוח, תוך שהינה מעסיקה 60 עובדים מקצועיים העוסקים בה ממשרדי החברה בתל אביב. כחברת ביטוח, מתמחה איחוד ישיר במכירת פוליסות רכב באופן ישיר, באינטרנט ובאמצעות נציגי מכירה טלפוניים. האחרונה מציעה את ביטוחי הרכב הבאים:

ביטוח חובה לרכב
פוליסת ביטוח החובה מטעם סוכנות איחוד ישיר, מבטחת מפני נזקי גוף העלולים להיגרם לנהג ולנוסעים ברכב המבוטח, כמו גם להולכי רגל שנפגעו ממנו. תעריף ביטוח החובה באיחוד ישיר נקבע, בין היתר, על פי גילו של הנהג הצעיר ביותר העושה שימוש ברכב, וותק רישיון הנהיגה שלו, תביעות ביטחוניות ושלילות בקרב הנהגים הקבועים ברכב ומדדים נוספים כגון סוג הרכב המבוטח ורמת תקינותו.

ביטוח מקיף לרכב
פוליסת ביטוח מקיף מטעם סוכנות איחוד ישיר, מבטחת מפני נזקים שונים העשויים להיגרם לרכב המבוטח. זאת, תוך מתן אופציה לבניית פוליסה המותאמת באופן אישי לצרכיו ואמצעיו הכלכליים של כל לקוח ולקוח. בין היתר, מעניקה הפוליסה כיסוי במקרי גניבה, פריצה או ניסיון כניבה, תאונות דרכים, נזקי טבע ונזקים פליליים. לצד אלה, מוצעת הרחבת שירות המספקת ייעוץ משפטי, פיצויים במקרה של אובדן, כללי ושירותים נוספים כגון התנעה, תיקונים לא מורכבים, חילוץ וגרירה במקרי הצורך ועוד.

ביטוח צד ג´ לרכב
פוליסת ביטוח צד ג´ מטעם סוכנות איחוד ישיר, מבטחת מפני פגיעה ברכושו של צד שלישי בעת השימוש ברכה מבוטח. ביטוח זה כלול בפוליסת ביטוח מקיף, אך ניתן לרכישה גם באופן נפרד, במקרים ספציפיים בהם רכישתו של ביטוח מקיף נמצאת כאינה משתלמת. בין היתר, מעניקה פוליסה זו כיסוי עבור ההוצאות המשפטיות להן נדרש המבוטח בעת הגשת תביעה, כמו גם פיצוי הנזק שיוטל עליו לשלם לאדם שרכושו נפגע.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר