ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מכוניות

רגע לפני שאתה נכנס בפעם הראשונה לרכב, בדוק את הביטוח מכוניות שלך. חייב להיות רשום בו מי מבוטח ובאיזה רכב. אם אין לך ביטוח רכב לאותו הרכב- לדוגמה- גילך הוא 22 והביטוח הוא לבני 24 ומעלה- הרי שאינך רשאי על פי חוק לנהוג ברכב. מי שמפר תקנות של ביטוח מכוניות ונקלע לתאונה שהוא היה הגורם לה, ישלם מכיסו את מחיר תביעת הביטוח שיכולה להיאמד בסכומי ענק, אלא גם קנס כספי גדול, שלילת רשיון לתקופה של עד 12 חודשים ואף מאסר בפועל במקרים מסוימים. חייב להיות לך ביטוח אפילו אם רכבך חונה ברחוב, משום שיתכן שתגרם תאונה עקב המיקום שלו או שיתדרדר ויפגע בעצם אחר או באדם.

מה כולל ביטוח מכוניות- ומה אינו כולל?
ביטוח מכוניות כולל ביטוח חובה שמבטח את כל נפגעי הגוף וגם הנפש, וביטוח רכוש מבטח את הרכב שפגע וניזוק. במקרה שקיים בו גם ביטוח צד ג´, הוא מכסה את נזקי הרכוש שאינם המכונית הפוגעת – אלא הרכוש שבסביבה- כולל רכבים וחפצים. כל עוד מי שנהג היה המבוטח או אדם שהביטוח מאשר לו לנהוג באותו הרכב ונהג ברשות בעל הרכב, הביטוח יכסה אותו. הביטוח לא יהיה בתוקף כל עוד הנהג לא נהג ברשות המבוטח, נהיגה ברכב ללא רשיון רכב בר- תוקף, שימוש ברכב בעת ביצוע פשע או תחת השפעת סמים ו/או אלכוהול.

אילו השלמות יש לביטוח מכוניות?
תוכלו לבטח את מכוניתכם בהשלמות ביטוח נוספים שלא כלולים בביטוח חובה או מקיף, כמו ביטוח גרר, פיצוי על אבדן ערך רכב, הפעלת רכב חלופי כשרכבכם מושבת, נגנב, טוטל לוס או בטיפול ארוך במוסך עד שתקבלו את כספי הביטוח או שיחזור מן התיקון . ישנו גם ביטוח שמשות, כיסוי למטלטלין (הנפוץ ביותר הוא ביטוח רדיו) ועוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר