ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מחיר ביטוח לרכב

מחיר ביטוח לרכב הוא נזיל בין חברות הביטוח השונות. גם אם מדובר באותו סוג ביטוח- ביטוח חובה למשל, עם אותם הנתונים שלכם ושל הרכב, יכול להיות פער מחירים רב בין חברות הביטוח השונות. דבר נוסף שיכול לשנות את מחיר ביטוח לרכב, זה אופן ההשתייכות לאותה חברת ביטוח. תוכלו לעשות זאת דרך סוכן ביטוח רכב הגובה עמלות, ותוכלו לעשות זאת דרך חברות הביטוח הישיר – שם לא נגבות עמלות הסוכן, ואתם מתנהלים ישירות מול חברות הביטוח. מחיר ביטוח לרכב משתנה גם בהתאם לסוג הביטוח. ביטוח חובה הוא ביטוח שלא ניתן לוותר עליו, ביטוח מקיף הוא היקר יותר בדרך כלל מן השניים וביטוח צד ג´ כששני האחרונים אינם חובה.

מה כולל מחיר ביטוח לרכב בתוכו?
נתוני רכב: נפח מנוע, כריות אויר, סוג דגם ושנת ייצור, מיגון לסוגיו ועוד. מבחינת הנהגים הקבועים- מה גילו של הנהג הצעיר ביותר ברכב שמשתמש דרך קבע? (שימו לב- אופן קבוע יכול להיות גם פעם בשבוע). מה מין הנהג, היסטוריית תביעות הביטוח שלו בשלוש השנים האחרונות, שלילות רשיון, מקום מגורים, ועוד.

כיצד ניתן להוזיל מחיר ביטוח לרכב?
ראשית, כדאי לבחור בחברות לביטוח ישיר. הרשמה דרך אתר האינטרנט מעניקה הנחה אוטומטית. שנית, בדקו עבור מה הנכם משלמים. השתתפות עצמית במחיר גבוה אומרת כי ההשתתפות במקרה של תאונה תהיה נמוכה, אולם תוכלו להוזיל את המחיר הקבוע אם תקחו אחריות במקרה של תאונה שתשלמו כפי שנדרש. מחיר ביטוח לרכב יכול להשתנות אם הוא נעשה בצורה קולקטיבית, כלומר- אם זו התאגדות של 40 רכבים מינימום למשל, חברת הביטוח תשמח לבטחם ותוזיל עבורם את המחיר. התנאים הניתנים הם אחידים ולכן חשוב לבדוק את הכדאיות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר