ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כמה עולה ביטוח לנהג חדש?

לא כל ההורים מאושרים כאשר הילד עובר את הטסט ומקבל את רישיון הנהיגה. נכון – הדאגה המרכזית היא לשלום הילד, שאין לו ניסיון רב עוד על הכביש, במיוחד במדינת ישראל רווית התאונות, ובטח שבגיל הצעיר הם מרבים לצאת לבלות עד השעות הקטנות. אך דאגה נוספת היא תשלום הביטוח עבור נהג חדש. עבור נהג חדש, רוב חברות הביטוח מגדילות את עלות הפוליסה בכ- 50% עד אפילו ל- 100%! עלות נוספת היא עלות ההשתתפות העצמית שבכמעט כל חברות הביטוח קופצת ישר ב- 50% נוספים (דבר זה נכון גם במקרה שבו לא הנהג החדש נהג!!!). מסיבה זו ממש, משפחות אשר ברשותן יותר מרכב אחד בוחרות לרוב לבטח את הילד אך ורק על כלי רכב אחד.

מדוע ביטוח לנהג חדש עולה יותר?
מחקרים הוכיחו כי נהגים חדשים מעורבים הרבה יותר מנהגים ותיקים בתאונות דרכים. הסיבה לכך היא כפולה: הן היותם חסרי ניסיון ובעלי יכולת נמוכה יותר לצאת ממצבים בעייתיים, והן שהצעירים נוטים לנהוג בפראות על מנת להרשים את החברים או סתם כי האדרנלין בוער בגופם. גורם נוסף הוא הנטייה של צעירים לשתות אלכוהול ולנהוג. מכיוון שהנהגים החדשים מעורבים יותר בתאונות דרכים, לחברות הביטוח פחות משתלם לבטח אותם, וכדי לכסות עבור ההוצאות הגבוהות בהרבה במקרים של נהגים חדשים – עליהם לגבות סכום גבוה יותר עבור ביטוח הנהג החדש.

איך ניתן להוזיל את ביטוח הנהג החדש?
דבר ראשון ההמלצה היא לא להתפשר בביטוח במקרה של נהגים חדשים. עדיף שיהיה ביטוח מקיף, ובמידה והמחיר גבוה מדי, חשוב מאוד שלפחות יהיה לרכב ביטוח צד ג´. מעבר לכך, מומלץ לעשות סקר שוק מכיוון שישנן חברות ביטוח שיותר מתחשבות בצעירים ומציעות פוליסות הנמוכות במאות שקלים מחברות ביטוח אחרות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר