ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח צד

כבכל ביטוח, יש עד שלושה צדדים לתביעה. ישנו הצד המבוטח, הצד המבטח וישנו צד ג´. אותו צד ג´ הוא כל מי שאינו כלול בפוליסת ביטוח הרכב, ובכלל זה: כל מי שהרכב פגע בו מבחינת רכוש, ואלו יכולים להיות רכבים אחרים שניזוקו מתאונה או רכוש סביבתי או פרטי שהיה בסמוך, ניזוק, והגיש תביעה לחברת הביטוח של המבוטח במטרה לקבלת כספי פיצויים. ביטוח צד ג´ אינו נעשה באופן אוטומטי, יש לדרוש אותו על- מנת שיהיה כיסוי כספי למקרה של תביעת צד ג´. מי שאין בידו ביטוח צד ג´ לא יוכל לעשות אותו לאחר קרות מקרה, וישא בנטל כל ההוצאה הכספית שתתבע ממנו, בניגוד למצב שבו היה מבוטח והיה אמור להשתתף רק בחלק מההוצאה.

איך לבחור חברת ביטוח ?
כיום, כל סוג של ביטוח ניתן לעשות בנפרד אצל חברת ביטוח אחרת. כלומר- ניתן להיות מבוטחים בשלוש חברות ביטוח לרכב שונות במקביל, וכך המבוטח יוצא נשכר עקב יכולת הבחירה שלו והשליטה בכספים שלו. בביטוח צד ג´ ישנו חלק של השתתפות עצמית, ולכן יכול להיות שוני בין מחירים של חברת ביטוח כזו או אחרת לאותם נתוני רכב ונהג. לכן חשוב לברר מול כל חברת ביטוח אילו סעיפי ביטוח הם כוללים. חברת ביטוח רצוי לבחור בדרך של השוואת מחירים, כשאתר אינטרנט עורך את הסינון בעצמו לאחר שאתם ממלאים פרטים. לאחר שליחת הטופס מספר נציגי חברות ביטוח יצרו עמכם קשר.

מה עוד מכסה ביטוח צד ג´?
ניתן לכלול תוספות ביטוח כמו שירותי גרירה 24 שעות ביממה, ביטוח שמשות, כיסוי הוצאות שכר טרחת עורך דין, ביטוח רדיו, אספקת רכב חלופי במקרה של השבתה, תאונה והרס הרכב (טוטאל – לוס), גניבת הרכב ועוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר