ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב זול

פיסות הכביש בארצנו הולכות ומתמלאות ברכבים נוספים, ומחירי הביטוח רק עולים, סביר להניח שזאת תוצאה ישירה של גורם התאונות הרבות שגודשות את כבישינו וחברות הביטוח משלמות על פיצוייהן לעומת התחרות הענפה בשוק ביטוחי הרכב שהייתה אמורה להבטיח כביכול תחרות בריאה ומוזילה עלויות הנהגים מצידם נאלצים לבחור בעד עצמם את הביטוח המתאים ביותר להם דרך חברות לביטוח ישיר, כי זה נחשב לזול יותר, ותוך כדי כך מתמצאים יותר בסעיפי הביטוח ובאפשרויות להוזילו.

כיצד לרכוש ביטוח זול לרכב?
 נוכל למנות חלק מהדרכים המקובלות אך לא את כולן. חשוב להבין את האינטרס של חברות הרכב כדי לפעול למען ההוזלה. קודם כל- ביטוח רכב ישיר מול חברת הביטוח יחסוך לכם עלויות של סוכן ביטוח. החסרון הוא שאתם אלו שמתנהלים מול חברות הביטוח, משלב בחירת החברה ועד לזמן תביעה, אלא אם אתם משלמים תוספת כיסוי טרחה של עו"ד . גם אם בחרתם בכל הביטוחים המוזלים ותפרסו זאת לתשלומים, בסך הכל תשלמו סכום יקר יותר בגין עמלות. תוכלו לחסוך זאת תוך הרשמה דרך האינטרנט לחברה לביטוח ישיר ותשלום מול נציג באופן חד פעמי. אם אתם בין הגילאים 21-24 בררו מהו נהג צעיר ובטחו את עצמכם רק בחברה שבה נהג צעיר הוא עד לגיל 21. התקינו באופן חד פעמי מערכות הגנה לרכב, כך שחברת הביטוח תהיה מרוצה (וגם אתם, המחיר יוזל) כי הקשיתם על הגנבים וחסכתם הוצאות ביטוח מפני גניבה.

מה לשאול בשיחת טלפון מול הנציג?
הדבר הראשון שכדאי לשאול הוא מה סכום ההשתתפות העצמית שלכם ולהחליט אם לייקר את הסעיף ולזכות בהשתתפות עצמית זולה יותר בזמן פגיעה, ובררו אם רכישת שילוב של שני ביטוחים באותה חברת ביטוח רכב מקנה לכם הנחה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר