ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ממי לקבל הצעות לביטוח רכב?

בכל יום ישנה ההזדמנות לבחור באחת משתי הדרכים: הדרך הקלה או הדרך הקשה, או במקרה שלנו כשמגיע המועד לחידוש הביטוח ברכב, אתם יכולים לבחור בסקר העצמי להשוואת מחירי ביטוח או להשוואת מחירים באינטרנט, שמביאה אתכם לתוצאות קלות, על חשבון חברות הביטוח. צריך לקבל הצעות אולם צריך גם לדעת ממי לקבל הצעות לביטוח רכב. אל תיקחו הצעה ממי שאינו מעוניין לפקסס אליכם את עיקרי ההצעה אם לא את כולה. תוכלו להשוות מחירים בין החברות לביטוח רכב רק אם יש בידיכם את כל הסעיפים להשוואת מחירים.

מהם הסעיפים להשוואת מחירים?
מחיר ביטוח חובה ומחירו אם מוענקת עליו הנחה כשאתם רוכשים את כל חבילת הביטוח מחברת ביטוח אחת. יש לציין את החרגות מהכיסוי הביטוחי. זו חובה לציין בפניכם זאת לפני החתימה על החוזה. גבול האחריות בביטוח צד ג´ – גם בביטוח צד ג´ ישנו גבול כיסוי ביטוח שעליו חברת הביטוח משלמת – חובה לא רק להזכיר טלפונית את ההצעה אלא לשלוח לכם את הפירוט בכתב. תקפות הפוליסה – המבוטח מחויב לעמוד בתנאי הפוליסה כמו למשל מיגון לרכב. במידה ואלו לא יהיו קיימים, חברת הביטוח לא תספק את שירותיה למבוטח. ישנם מקרים שבהם לעתים לא רצוי להפעיל את הביטוח אפילו אם היה נסיון לפריצת הרכב – זה עלול לפגום בעבר הביטוחי, ומאידך אם אין השתתפות עצמית אז זה עשוי להשתלם.

מה ההבדל בין חברות הביטוח?
כל אחת מבטחת את המבוטחים על פי סטטיסטיקות שנעשו לנהגים אלו ואחרים, וכך מייקרת או מוזילה את המחירים. מחירי ביטוח משתנים באופן גורף בשוק הדינמי הזה, לכן את הצעת המחיר חשוב לבדוק בכל פעם שיש לחדש ביטוח ולא להמשיך בצורה עיוורת את הביטוח הקודם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר