ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב חיסכון

שוק ביטוחי הרכב לא מפסיק לגדול ולהציע הצעות שונות בעקבות התחרות הרבה על ליבם של הלקוחות. עוד ועוד מבצעים ופרסומות שמנסים למשוך את המבטח אל עבר חברה מסוימת. שירים וסלוגנים, מספרי טלפון קליטים ושימוש באמנים וסלבריטאים שמנסים לשכנע שהחיסכון בביטוח אצל חברה מסוימת הוא הרב ביותר. בפועל התחרות הגדולה הזו אכן מביאה לחיסכון בביטוח הרכב עבור הצרכנים אך בכל זאת יש לבדוק היטב את ההצעות השונות באופן פרטני ולשכלל את ההצעות בכדי להשיג את הצעת המחיר הזולה ביותר בשילוב הפוליסה הממצה והמשתלמת ביותר שתעזור לכסות את הנזקים בזמן תאונה או פגיעה.

מבינים בביטוח
ראשית החיסכון מתחילה בהגדרת השימושים של המבוטח ברכב והבנה של סוג הפוליסה המתאימה לו. ישנם המון ניואנסים ופרמטרים משתנים בעולם הביטוח אך לפני הכל יש להבין את הסוגים הכללים שהוא מכיל – ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג´. ביטוח חובה כמשתמע משמו הוא ביטוח המחויב על פי חוק ואין לעלות על הכביש עם רכב שלא מבוטח בביטוח זה. הוא מבטח מפני פגיעות גוף הנגרמות לנהג יושבי הרכב או הולכי רגל הנפגעים בתאונה. ביטוח צד ג´ מבטח עבור פגיעות ברכוש שנגרמו לצד שלישי המעורב בתאונה. ביטוח מקיף הינו הביטוח הממצה ביותר בתחום הרכוש ומבטח מפני כל פגיעה לרבות תאונות דרכים, גניבות, שריפה, אסונות טבע, ואפילו יכול לכלול בתוכו ביטוח צד ג´ והרחבות שונות.

הבדלים מקיפים 
הבדלי המחיר והמלחמה על הלקוחות נעשים בעיקר בעניין מחירי הביטוחים המשלימים (מקיף וצד ג´). בביטוח החובה המחיר הוא אחיד לרוב וההפרשים בין חברה לחברה בעניינו זניחים. בביטוח המקיף לעומת זאת ניתן למצוא הפרשי מחיר באחוזים ניכרים וזאת בשל אופן החישוב השונה של רמת הסיכון הנקבעת על ידי החברה, נתוני החישוב שלה והשוני בסעיפי הפוליסות השונות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר