ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב- הגן על רכבך ונוסעיך

כל אחד מאיתנו זוכר את הרכב הראשון שלו. אותה מכונית ישנה שקנה במיטב כספו, וזוכר את התחושה הנפלאה של החופש והשחרור ביציאה לכביש הפתוח. על מנת שנוכל לעלות על הכביש בצורה בטוחה יש להצטייד תחילה בפוליסת ביטוח רכב. הביטוח הבסיסי הוא ביטוח חובה לרכב, שבלעדיו נסיעה ברכב נחשבת לעבירה. כמובן שתמיד מומלץ להצטייד גם בביטוחים משלימים כגון ביטוח צד ג´ או ביטוח מקיף במידה והארנק מאפשר זאת. לכל אלה שאינם יודעים מה אומר כל סוג ביטוח, ואילו כיסויים הוא מעניק הנה הסבר קצר:

מהו ביטוח חובה?
כאמור, ביטוח החובה הוא ביטוח אותו אנו מחויבים לעשות על פי חוק, אם ברצוננו לעלות עם הרכב על הכביש. ביטוח החובה מעניק כיסוי כספי במקרים בהם נגרם לנהג או לאחד מיושבי הרכב נזק או פגיעה גופנית כתוצאה מתאונה. ביטוח החובה מכסה גם נזקי גוף העלולים להיגרם כתוצאה מפגיעה בהולכי רגל. הוצאות רפואיות בגין בפגיעה גופנית בתאונת דרכים עלולות להיות גבוהות מאוד. ביטוח החובה מבטיח למעשה שנקבל את הטיפול הראוי גם אם אנו לא יכולים לעמוד בתשלום עליו, ומעניק פיצוי גם על אובדן ימי עבודה וסבל גופני ונפשי שנגרם לנו כתוצאה מהפגיעה.

מהו ביטוח מקיף?
ביטוח נוסף שניתן לעשות הוא ביטוח רכב מקיף. במקרה הזה אין מדובר בביטוח שמוגדר כתנאי הכרחי לנסיעה על הכביש. ביטוח מקיף מעניק פיצוי כספי במידה ויש נזקים ברכוש לרכב המבוטח מכל סיבה שהיא. אם זה בגין גניבה, שריפה, אסונות טבע או תאונת דרכים. על מנת שהביטוח המקיף יהיה בתוקף יש לעמוד בתנאים שמציבה חברת הביטוח. למשל, חברות ביטוח רבות מחייבות את לקוחות הביטוח המקיף להתקין אמצעי הגנה מפני גניבה על רכבם כגון קודן התנעה או אימובילייזר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר