ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב עובדי מדינה

מדי שנה יוצא מכרז באשר לחברות הביטוח שיעניקו ביטוח רכב עובדי מדינה. אותן חברות ביטוח תתחייבנה לפוליסות ביטוח סטנדרטיות ובמחיר נמוך יחסית (הכולל הטבות והנחות) על רכבים שהם מתוך ציי רכב חברה, או על כל רכב שהינו למעשה רכב של עובד מדינה. מדי שנה נבחרות שלוש חברות ביטוח שמחלקות ביניהן נתחי פירמות של רכבים אותן יבטחו (לדוגמה בשנת 2011 אלפא רומאו, איסוזו, ג´יפ סופה ויונדאי בוטחו על ידי שירביט, מגדל ביטחה את רכבי המאזדה, הלינקולן והפורשה והראל ביטחה את האאודי, אופל, ביואיק, דייהטסו וכן הלאה.

העברת ביטוח מחברת ביטוח אחת לאחרת
יתכן מצב שרכב של עובד מדינה בוטח בשנה שעברה על ידי חברה אחרת שזכתה במכרז, ואילו השנה חולקו החברות במכרז אחרת. יש לקחת לתשומת הלב כי חידוש ביטוח רכב אינו מתבצע באופן אוטומטי; כמו חידוש פוליסת רכב רגילה, יש לחתום מחדש על התנאים החדשים אצל חברת הביטוח האחרת- הפרטים לא עוברים אוטומטית הלאה לחברת הביטוח הממשיכה ואילו נדרש אישור חוקי של המבוטח להסכמתו על פי חתימתו.

בחירת הכיסוי המבוקש
מי שהוא עובד מדינה ויש לו רכב שירות אישי או אחר, יוכל לבחור את הכיסוי הביטוחי על פי הגיל שלו ומינו – בהתאם לכך יקבל פוליסה בעלת דמי השתתפות בעלות מופחתת. לעומתו, מי שמבקש לבטח את רכבו בתוספות לביטוח רכב, יאלץ להוסיף סכום כסף בהתאם לגובה תקרת הכיסוי שאותו יבחר ולסעיפי הביטוח הנוספים.

מה מרוויחים מביטוח עובדי מדינה?
כשישנו ביטוח רכב קולקטיבי לרכבים רבים מאותו סוג ביחד, ניתן לדרוש מחיר זול יותר עבור הביטוח. בנוסף,  כל עובד מדינה יוכל לבחור לעצמו את הביטוח המתאים לרכבו ועל פי תנאי מכרז, ויוכל לחסוך לקופת האוצר עד מספר מיליוני שקלים, היות וישנו סבסוד מטעמה להטבות אלו של עובדי מדינה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | תואר ראשון |  צור קשר