ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה בהוראת קבע

זייפני ביטוח קיימים גם כיו, ויש להיות מודעים לעובדה, שיש מי שמנפיק תעודות ביטוח מזויפות או שאינן משולמות על ידי הבנק, מעבירים אותן למבוטחים ואת הכסף לא מעבירים לחברת הביטוח. כך הם מסכנים את המבוטחים לכאורה באי- כיסוי ביטוח. קיימים מספר ערבונות שמבטיחים כי הכסף ששולם הוא עבור ביטוח רכב, ושהתעודה לביטוח אמיתית: לבדוק שלסוכן הביטוח בעל תעודת סוכן תקפה ולברר מול חברת הביטוח שהתעודה בתוקף. יש לביטוח רכב אפשרויות נוספות לערבון: לבדוק את התעודה עצמה, לשלם את הביטוח דרך בנק הדואר או בבנקים וגם לשלם את הביטוח בכרטיס אשראי (הוראת קבע).

מה נותנת לי הוראת קבע?
מלבד הבטחון כי הביטוח משולם מדי חודש בחודשו וכי הביטוח רכב משולם למקור הנכון (לחברת הביטוח) ולא לגורמים אחרים, הוראת קבע במקרים רבים מעניקה גם הנחה במחיר ביטוח לרכב, הנחה שעשויה להגיע פעמים רבות גם לעשרות אחוזים.

פריסת תשלומים מול תביעה
ומה קורה, כאשר מבוטח מחליט לתבוע את הביטוח בדיוק בחודש שבו הוראת הקבע כבר שולמה? במידה ומספר התשלומים לחברת הביטוח כבר הסתיים, אין קשר בין כך לבין מימוש הביטוח לרכב, שנרכש מראש לשנה. בנוסף, ניתן להשתמש בכל ההטבות שביטוח רכב מעניק על פי תוקף נפרד, לדוגמה- אם ישנה הטבה על דלק, ההטבה היא לזמן מוגבל על פי תוקף הכרטיס ולאו דווקא תוקף פוליסת הביטוח.

איך עושים הוראת קבע?
מתקשרים לחברת הביטוח- רצוי לאחר השוואת ביטוחי רכב לסוגיהם, ומבקשים לעשות פוליסת ביטוח באמצעות הוראת קבע. במידה וישנם תשלומים מול חברת הביטוח ומעוניינים להפוך אותם להוראת קבע, יש לעשות זאת מול חברת הביטוח. חשוב גם לדעת שהחל משנת 2008 ניתן גם לבטל הוראות קבע, על מנת לשמור על זכויות הצרכן.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר