ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

למה צריך ביטוח רכב?

ככל שזה נוגע לענייני ביטוח "רגילים" – ביטוח בריאות, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח חיים, ביטוח רכוש ודירה ועוד – מדובר על סוגי ביטוחים שהם בגדר אפשרות לבחירה – ברירת מחדל שרק תורמת לחסוך כסף במידה ומתגשם אסון מסוים הנקוב על פי תנאי והגדרות הפוליסה. לעומת זאת ישנם ביטוחים שהחוק מחייב, לדוגמה ביטוח לאומי או ביטוח ובה לרכב לבעלי רכבים. זה אומר שאין מנוס, מדי שנה חייבים לעשות סדר בהצעות מחיר ביטוח חובה ולקבל את ההצעה המשתלמת ביותר. היות ויש מבחר הצעות, אפשר לעשות השוואת מחירים בביטוח חובה.

ביטוח רכב חובה – למה צריך?
ביטוח רכב חובה נדרש מאת החוק החל משנת 1975 ומאז ועד היום נהגים ובעלי רכבים מחויבים לעשות ביטוח חובה. הביטוח מעניק פיצויים למי שעמד בתנאי הפוליסה ונפגע ברכבו המבוטח, או שנוסעיו נפגעו ויכול להיות שגם הולכי הרגל נפגעו מהרכב המבוטח. ביטוח חובה יפצה את אותם נפגעים, ואפילו את קרובי המשפחה מדרגה ראשונה שנפגעו נפשית מהאירוע על אף שלא נכחו בו.

ביטוח מקיף – למה צריך?
הביטוח המקיף לרכב הוא ביטוח רכוש. כדי להבין מה זה ביטוח מקיף אפשר לקרוא מגוון כתבות על הביטוח מסוג זה, אולם בכתבות רשום מה אפשרות הבסיס לביטוח מקיף, ולמולה – אילו הרחבות ניתן לרכוש בו – השורה התחתונה, מה באמת יכלול הביטוח, תלויה במבוטח. הביטוח יפצה על נזקים שנגרמו רכב עצמו ושהיו עולים הרבה יותר אילולא הביטוח.

ביטוח צד ג´ לרכב
ביטוח צד ג´ לרכב נץ ביותר – עובדה שאפילו רוכבי אופנועים מוותרים על הביטוח המקיף היקר אולם לא מוותרים על אותו ביטוח רכוש מסוג צד ג´, כדי להתכונן למצב שבו מישהו יתבע אותם בגין נזק לרכוש. רוכבים אלו נכנסים לסטטיסטיקה של מעורבות רבה בתאונות הדרכים, ושווה להם לערוך את הביטוח לצד שלישי.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר