ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

איך עובד ביטוח רכב?

נסיעה ברכב טומנת בחובה את הסיכון להפגע או לפגוע במישהו במהלכה. גם הנהג הזהיר ביותר עלול להקלע בעל כרחו לתאונת דרכים אפילו אם נהג במשנה זהירות – זה יכול להיות תלוי בגורמים אחרים, כמו נהגים שנוסעים על אותו כביש, תשתיות רעועות והיעדר תמרורים יעילים ועוד. מי שנקלע לדאבונו לתאונה, סביר להניח שיאלץ להוציא מכיסו סכומים שנאמדים בגובה עשרות אלפי שקלים וגם מאות. לא לכל אחד יש סכום כזה שאולי אפילו מכפיל, משלש ומרבע את ערך הרכב עצמו שנפגע. על מנת להצליח להחלץ מהאירוע "בשלום" ובתנאים מועדפים, עושים ביטוח רכב.

חובה ושאינו חובה
המונח "ביטוח לרכב" מתחלק לשלושה ביטוחים סך הכול: אחד הוא ביטוח חובה – וחייבים לעשות אותו כל עוד מחזיקים ברכב מנועי בעל לוחית רישוי, עוד מתחילת שנות השבעים. מצד שני, יש ביטוחים שהם בגדר זכות – לא חייבים לבחור ביטוח רכב מסוג זה או לעשות אותם על אף שמי שעושה אותם יכול להשתמש בהם אף יותר מהביטוח שהוא חובה, ואלו ביטוח מקיף, וביטוח צד ג´.

כנגד כל הסיכונים
החיים אינם תמיד צפויים, וכך גם פגיעות של הרכב. נהיגה ברכב גוררת סיכונים שונים. הסטטיסטיקות של תאונות דרכים בישראל מסייעות לחברות הביטוח כדי לקבוע אילו סעיפים בדיוק יש לקבוע בפוליסת רכב הבסיסית, ומה להגדיר בהרחבות. ממש כמו במגרש ההשקעות בשוק ההון והבורסה, כאן מדובר בעסק משתלם כדי להשיב את מה שהסיכון שהתממש לקח.

איך מפעילים ביטוח רכב מקיף וחובה?
מי שנתקל בבעיה ומעוניין להפעיל את הביטוח (עקב פגיעת גוף או רכוש), יתקשר לחברת הביטוח – מוקדי השירות פועלים סביב השעון 24 שעות ביממה. רצוי להגיש תביעה באמצעות עו"ד תעבורה, על מנת שיפעל לקידום הזכייה בסכום גבוה במשפט.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר