ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

אינך נוסע הרבה? מגיעה לך הנחה בביטוח רכב

ביטוח רכב פועל על פי עקרון הסיכונים: ככל שהסיכון לתביעת חברת הביטוח הולך וגדל, כך גם מחיר הפוליסה. יש מאחורי עניין התמחור מספר לוגיקות: האחת היא כיסוי לסיכון פוטנציאלי שעתיד לקרות בתקופת הביטוח. הרי המבוטח אינו משלם את מלוא הסכום שאותו הוא מקבל כפיצוי – חברת הביטוח מפצה לעתים עד סכומים שגדולים פי עשרות מונים ממה ששולם, לכן חברת הביטוח מתבססת מלבד על גבה האיתן מבחינה כלכלית גם על פוליסות אחרות ששולמו ושלא נעשה בהן שימוש.

עידוד של הצטרפות נהגים זהירים
את המקום הראשון בביטוח רכב הכי זול קוטפים הנהגים הזהירים, וככל שגילם עולה, כן המחיר משתבח עם השנים והופך לנמוך יותר. נהג זהיר בבחינת הפרמטרים של חברות הביטוח הם בעצם נהגות, המבוטח יהיה מבוגר – ככל שיהיה מבוגר יותר כן ינהג באופן זהיר, ורצוי שלא היו מעורבים בתביעות ביטוח בשלוש השנים האחרונות וגם לא בשלילות רישיון. אלו יקבלו אפילו הנחה בביטוח על היעדר תביעות ביטוח רכב.

מי שנוהג פחות, יכול לשלם פחות
אם מי שנוהג פחות חשוף לפחות סיכונים שיגרמו לו לתבוע את חברת הביטוח, אזיי מגיעה לו הנחה בפוליסת הביטוח. גמלאים שנוהגים ברכב אחת לשבוע, בעלי רכב שני שמשתמשים מעט ברכב המשני הפרטי, ואפילו ילדים שמשתמשים ברכב רק בסופי שבוע, או שומרי שבת שנוהגים פחות יום אחד וחצי בשבוע. אלו עתידים לקבל הנחה גם בביטוחי רכב חובה, מקיף וצד ג´.

תוכניות שונות שמוזילות את המחירים
ישנה תוכנית לנהגים אשר אינם נוסעים מעל ל- 10,000 קילומטרים בשנה. כל עוד נפח הנסיעה קטן, כך גם זמן השימוש ברכב על הכביש קטן והסיכוי להקלע לתאונת דרכים. כאן מדובר בפרמטר שקשור ברכב עצמו, ופחות בנהג – וניתן למדוד זאת על פי הרשום ברישיון הרכב המתחדש בהשוואה לקודם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר