ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח נהג חדש

אז הבן או הבת עברו טסט, מצטרפים לעשרות אלפי הנהגים הצעירים והחדשים אשר ינהגו לצידם על הכביש, וכעת יש צורך בביטוח רכב מתאים לנהג החדש. פה הזמן לומר, כי בניגוד לדעתם המוטעית של רבים, ביטוחי רכב לנהג צעיר ולנהג חדש הינם שני ביטוחים שתכליתם שונה.

אז מה הוא בעצם ביטוח לנהג חדש?
ובכן, ההבדל בין נהג חדש ולנהג צעיר הוא פשוט- נהג חדש הינו כל אדם שבבעלותו רשיון במשך פחות משנתיים, בעוד שנהג צעיר הינו כל נהג שגילו הוא תחת 24. נהג חדש מחוייב בנהג מלווה למשך ששת החודשים הראשונים מעת קבלת הרשיון, וכן אין ביכולתו להסיע מעל לשני נוסעים ברכבו טרם הגיע לגיל 21. ביטוח לנהג חדש מתלווה לביטוח הרכב המקיף, ומכאן שהוא מכסה את כלל תחומיו של הביטוח המקיף עבור הנהג החדש גם כן.

פוליסת ביטוח לנהג חדש- אז צריך למשכן את הבית? 
נהג חדש הינו חסר נסיון "על הכביש" ועל כן ישנו סיכון רב יותר כי ייקלע למצבי נהיגה מסוכנים ללא מיומנות מספיקה להתמודד עימם כראוי. הססטיסטיקה מוכיחה כי אחוז התאונות בקרב נהגים חדשים הוא גבוה באופן יחסי מהממוצע, ועל כן ביטוח לנהג חדש הוא כמובן יקר יותר. עם זאת, רוב חברות הביטוח מציעות פוליסות ביטוח ייחודיות ומשתלמות עבור נהגים חדשים, כמו למשל ביטוח המתוקצב על פי שעות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר