ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב היברידי

רכבים היברידיים נכנסו בסערה לשוק הרכבים במטרה להקל בשמירת איכות הסביבה. בכל מקרה יש כאן עניין של ניצול אנרגיה, אשר מועברת למנוע הרכב וגורמת לו לנוע ממקום למקום – העניין במכונית זו, היא שמשתמשים בפחות אנרגיה או באנרגיה שהיא יותר זמינה על מנת שזה יקרה. רכב היברידי הוא למעשה רכב שיש לו שני מנועים – האחד הוא חשמלי והשני הוא מנוע רגיל המופעל על דלק. העדיפות להפעלה היא של המנוע החשמלי שיפעל ראשון ואילו מנוע הבנזין יופעל בעדיפות השנייה. בשורה התחתונה, משלמים פחות עבור הדלק, ומבזבזים פחות דלק.

תקנים חדשים באשר למכוניות אירופאיות
נכון שהרכבים ההיברידיים מראש מביאים לזיהום סביבתי מופחת כתוצאה משימוש בפחות דלק, אולם ניתן לרשום מגמה כללית של ירידה בזיהום הסביבתי בקרב מכוניות חדשות שיוצרו משלהי שנת 2009, ואת זה ניתן לזקוף דווקא לזכות התקן האירופאי הירוק שהחמיר באופן משמעותי את דרישות הזיהום, ובין אותן מכוניות ירוקות נמצאות גם כאלו המשווקות ממילא לשוק הרכבים הישראלי – מה שמהווה גורם מתחרה לרכבים ההיברידיים.

הקלות במיסים לרוכשי רכבים היברידיים
רכבים היברידיים שיש להם ציון שאינו נמוך מ – 130 נקודות, ישלמו מס קניה שהינו בשיעור של 30% ולא 90% - וזאת כתחליף להטבה השקלית הקצובה. גם למי שמחשיב את שווי השימוש ברכב – כמו למשל שכירים או עצמאיים המחזיקים רכב צמוד, יחושב להם שווי שימוש ברכב בשיעור נמוך ממחיר שווי השימוש ברכב רגיל ב - 500 שקלים פחות.

הפעלת ביטוח חובה לרכב היברידי
בעניין ביטוח רכב היברידי, גם כאן הסטטיסטיקות עובדות שעות נוספות ומגלות שניתן לשייך באופן גורף את אוכלוסיית הנהגים ברכב לאוכלוסיית הנהגים הבוגרים אשר נוקטים ביתר אחריות לגבי רכבם ולכן מעורבים במידה ניכרת פחות מאשר נהגים אחרים בתאונות דרכים, ומשלמים מחיר ביטוח זול יותר.

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר