ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

למה כדאי לעשות ביטוח צד ג

הרבה מאוד אנשים או בעלים של רכבים ישנים שלא משתלם לבטח אותם בביטוח מקיף מחליטים לחסוך אף יותר ולוותר על ביטוח צד ג´ גם כן. הרבה אנשים עושים זאת מתוך חוסר ידע או חוסר מודעו לחשיבות הרבה שיש לביטוח צד ג´ עבור בעל הרכב, גם אם מדובר ברכב ישן שאין עוררין על כך שלא משתלם לבטחו בביטוח מקיף.  נכון, ביטוח צד ג´ איננו ביטוח חובה אולם למרות זאת מומלץ מאוד לרכוש אותו.

איזה כיסוי מעניק ביטוח צד ג´?
ביטוח צד ג´ מעניק לבעל הרכב המבוטח בביטוח מסוג זה הגנה משפטית מפני גורם אחר אשר נגרם לו נזק כתוצאה מן הרכב המבוטח. כלומר, במידה ופגעתם עם כלי הרכב שלכם בכלי רכב אוחר או ברכוש השייך לגורם אחר לרבות גורם ציבורי, את התשלום עבור תיקון הנזק הנגרם לרכוש תשלם חברת הביטוח של הרכב המבוטח. במידה ואין לנהג הפוגע ביטוח צד ג´, הוא לבדו יישא בהוצאות התיקון אשר במקרים מסוימים עלולות להיות גבוהות מאוד.

כמה עולה פוליסת ביטוח צד ג´
לאור העובדה החשובה הזאת, ביטוח צד ג´ יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף והרבה מאוד עוגמת נפש. בנוסף לכך, מחירה של פוליסת ביטוח צד ג´ איננו גבוה בדרך כלל בהשוואה לביטוחי נזק אחרים, ולכן מאוד משתלם לרכוש אותו גם אם אתם סבורים שעדיף לחסוך את אותו סכום.

כיצד להוזיל את מחירי הפוליסה
כמו כל ביטוח רכב אחר, גם את מחיריה של פוליסת ביטוח צד ג´ ניתן לשנות על פי גובה ההשתתפות העצמית אותה אתם מוכנים לשלם. ככל שסכום ההשתתפות העצמית יהיה גבוה יותר, כך מחירה של פוליסת הביטוח ירד ולהיפך, כל אחד לפי השיקולים האישיים שלו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר