ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הפעלת ביטוח רכב, בשעת אמת

לרכוש את הביטוח לרכב "כי צריך" זה עניין אחד, אולם מה תצטרכו לעשות כדי להפעיל אותו בזמן אמת? רבים נותרים אובדי עצות בשטח בעודם לא מנוסים לשמחתנו עוד בעניין, ובדיוק בשביל זה, נוצר בביטוח רכב – מדריך למשתמש, אשר לא מותיר את המבוטח עם שאלות ומפנה אותו מיד לעבודה. חשוב מאוד להבין איך המערכת פועלת בחברות לביטוח רכב לפני שנכנסים לרכב, כדי להחכים ולפעול לפי הצעדים הנכונים, ולעתים גם המשתלמים יותר.וכאן זה מתחלק לשניים – לתאונות שיש בהן נפגעים ולתאונות שאין בהם נפגעים.

האם צריך להפעיל את ביטוח החובה?
ביטוח חובה מופעל בעיקר כאשר ישנם חס וחלילה נפגעים בגוף או בנפש בעקבות התאונה, או אפילו אם ישנו חשש לפגיעה גופנית בעקבות התאונה. לדוגמה – אופנוען שעף מהקטנוע שלו ועדיין מרגיש טוב, חייב לדווח על כך לחברת הביטוח, משום שלעתים הפגיעות הן פנימיות ואינן מובדלות ברגעים הראשונים לתאונה אלא רק ביום למחרת (משום שהגוף היה בטראומה). יש לדווח אם כן לחברת הביטוח, והתקנות קובעות שגם למשטרה.

מתי לדווח לביטוח מקיף?
במידה והרכב נפגע וישנו ביטוח מקיף בתוקף (משום שלא ניתן להפעיל ביטוח מקיף בדיעבד), בררו את גודל הפגיעה מוקדם ככל הניתן, והחלו במלאכת הצילום של הפגיעה, ולקיחת פרטים מעדים. בכל מקרה יש לדלות פרטים של בעל הרכב השני אם מעורב כזה, ולסכם ביניכם: במידה וסכום ההשתתפות בביטוח גבוה יותר מערך הנזק, רצוי שלא להפעיל את התביעה משום שבמידה וכן – מחיר הביטוח יעלה בשנה הבאה.

פינוי של הרכבים
אם הרכב אינו יכול לנסוע עכשיו למחוז חפצכם, התקשרו לחברת הביטוח לברר אם אתם רשומים באמצעותו לשירותים נוספים במסגרת ביטוח רכב. ישנם ביטוחים מקיפים אשר נציג של חברת הביטוח מטפל בכל מהלך העניינים: משליחת הרכב למוסך או קריאה לשמאי ועד לשליחת המבוטח למחוז חפצו באמצעות מונית בטווח זמן קצר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר