ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כמה עולה לנו ביטוח חובה לרכב

עד 2006, על-פי חוק, מחיר ביטוח חובה היה בעל מחיר אחיד בין חברות הביטוח השונות. החוק גם ציין קריטריונים ברורים שעל חברות הביטוח לקיים ולכן המחיר. מה גם שפוטנציאל היקף הכיסוי הפיננסי נשאר אחיד מחברה לחברה. היום שוק הרכב גדול מאוד ועל כן דרכי הגישה לקבלת הצעות מחירים מאוד מהירה כך שניתן לעשות השוואה בקלות.

השוק והשינויים
במרץ 2006 החליטה הממשלה לצמצם את היקף הפיקוח שלה על חברות הביטוח ובכך להגדיל את התחרותיות ביניהן, הרפורמה עצמה יצאה לפועל במאי 2006. מטרת התחרותיות הייתה לייצר הזלה במחירי הביטוח, אך מאז ועד היום היו שינויים רבים שהובילו לעליית מחירים וכן נוספו עסקאות נוספות אשר מעודדות את הנהג לקנות מספר ביטוחים מאותה החברה ולא רק אחת. ולכן בחירת החברה עצמה נהיה חלק חשוב בשיקול לגבי ביטוח חובה.

מי קובע את המחיר?
באוגוסט 2006 הוציא משרד האוצר מסמך בו פורטו הפרמטרים לקביעת תעריפים לביטוח חובה. בכלליות, המסמך מעודד נהגים לבצע השוואת מחירים שכן ההפרש במחירים של אותו הביטוח יכול לנוע על למאות שקלים! באתר משרד האוצר מופיע מחשבון שמשווה את תעריפי ביטוח החובה לרכב, כלי מאוד חשוב לנהגים. טווח המחירים בין חברות הביטוח השונות נע בין 1098 ₪ ל- 2530 ₪, טווח משמעותי שמצריך סקר לפני שעושים ביטוח.

הפרמטרים
נפח מנוע, גיל הנהג הצעיר ביותר שנוהג ברכב בדרך כלל, מספר תביעות קודמות, מין הנהג שנוהג בדרך-כלל, ותק רישיון נהיגה של הנהג הצעיר ביותר שנוהג בדרך-כלל ברכב, מספר שלילות רישיון בשלוש השנים שעברו, הימצאות כריות רכב.חשוב לציין שלא כל החברות משתמשות בכל הפרמטרים שצוינו. בשנת 2010 הוחמרו תנאי המינימום לפוליסה תקנה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר