ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

למה משתלם לרכוש ביטוח רכב אונליין?

כיום, בעידן האינטרנט, ניתן למצוא הכול אונליין – מעטים ועד דירות והכול בלחיצת כפתור.בין הדברים שניתן לרכוש אונליין זה ביטוח לרכב. והיום, עם הכמות הגדולה של חברות ביטוח, הבחירה של הביטוח נעשתה אחת הדברים הקשים יותר לעשות וכאן בא יתרונו של האינטרנט – חיפוש מהיר של מידע רב וביצוע השוואה, כך שהשוואת ביטוח רכב באינטרנט נעשתה פעולה פשוטה וקלה.

בחירת חברת הביטוח
כאמור, כיום קיימות חברות ביטוח רבות אשר מתחרות זו בזו על כיסו של הלקוח. תחרות זו הובילה להצעות אטרקטיביות במיוחד של פוליסות ביטוח רכב. עם זאת, ישנם מספר דברים שעליכם לשים לב לפני שאתם רוכשים ביטוח רכב: האם חברת הביטוח שאתם מבטחים בה היא חברה אמינה עם גב כלכלי גדול? אין אתם רוצים לקום יום אחד ולגלות כי אין לכם ביטוח רכב יותר עקב פשיטת רגל של החברה.

חוות דעת של הלקוח
אם מצאתם חברת ביטוח שנראית אמינה, תצטרכו כעת לעשות בדיקת רקע קלה עליה, חפשו מידע עליהם באינטרנט, חפשו בפורומים חוות דעת של לקוחות קיימים ולקוחות עבר, זמינות השירות וכן האם החברה עומדת בהתחייבותה בפני הלקוח. אם חברת הביטוח עברה את מבחן האמינות וחוות דעת תגיעו כעת לשלב האחרון בהשוואת הביטוח.

הבדלים בין הביטוחים
כעת תערכו השוואת מחירים של הפוליסות השונות שהחברה מציאה. כאשר אתם מבררים על פוליסה, דבר ראשון שצריך לבדוק, אפילו לפני המחיר, זה סוג הכיסוי וסעיפיו. אמנם בביטוח חובה לרכב הכיסוי הוא אחיד בין החברות, אולם בביטוחים מסוג צד ג´ ומקיף יכולים להיות הבדלים רחבים שיגיעו עד לאלפי שקלים בשנה. על כן חשוב לבדוק בדיוק את סעיפי הכיסוי ומחירם הכולל.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר