ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הפעלת ביטוח רכב, בשעת אמת

להקלע לתאונה זה כנראה הדבר האחרון שהייתם מאחלים לעצמכם, אולם תאונה היא לא מקרה צפוי. אפשר כמובן להיות חלק מסטטיסטיקה ולדעת כמה צפוי שאתה תהיה זה שתקח חלק מהתאונה הבאה, וכך פועלת גם חברת הביטוח לרכב. ככל שישנו סיכוי גבוה יותר שאותו אדם יתבע את הביטוח, כך הוא יעלה יקר יותר. ועכשיו, לאחר שהשקעתם ורכשתם את הפוליסה המתאימה לכם ביותר – אתם יודעים שהנציגים פועלים במוקד סביב השעון, אולם למי לפנות קודם ומה ההליך שאמור לקרות בהמשך? רצוי להיות מוכנים מראש באשר למידע הזה, לפני שהוא תופס אתכם לא מוכנים.

הפעלת ביטוח חובה לרכב – מתי?
את ביטוח החובה לרכב מפעילים אך ורק אם ישנם נפגעים בתאונה זו. אפילו אם ישנו הולך רגל או אדם אקראי שנקלע לתאונה שבה הרכב היה מעורב, יש להפעיל את הביטוח. ראשית, יש להתקשר לחברת הביטוח לרכב, להפעיל את המשטרה על מנת שתטפל באירוע ובין השאר תסדר את נתיבי התחבורה שהולכת ומאטה סביב וכן שלא תהיה פגיעה נוספת בפצועים.

הפעלת ביטוח מקיף
את הביטוח לא ניתן להפעיל בדיעבד לרכישה, לכן חשוב שבכל רגע נתון יהיה ביטוח מקיף בתוקף, אפילו אם החוק לא דורש זאת במפגיע. את הביטוח המקיף בשעת תאונה ניתן להחיל רק אם הוא קיים ותקף, ורצוי לצלם ולתעד כל פרט אפשרי מהתאונה, כולל החלפת פרטי חברות ביטוח בין הנהגים או לקיחת פרטי התקשרות של עדים.

מה קרה לרכב? בהתאם לכך תפעל חברת הביטוח
חשוב להתקשר כמה שיותר מוקדם לחברת הביטוח, על מנת שזו תוכל להוציא גרר לרכבים שהושבתו או שזקוקים לתיקון, וכן שתטפל גם במקרי גניבה כל עוד האירוע חם. חשוב לזכור את כל הפרטים על מנת לפרט אותם לאחר מכן בטופס התביעה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר