ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

צריך לעשות גם ביטוח לאוטו

 כאשר רוכשים רכב ההוצאה העיקרית שמתייחסים אליה היא עלות הרכב והאביזרים שלו. מחיר הרכב משתנה על פי המודל שלו, נפח המנוע וגילו. למרות ההוצאה הגדולה הזו ישנן הוצאות גדולות נוספות שבראשם עומד הביטוח. עלויות ביטוח הרכב הן עלויות חודשיות קבועות שלפעמיים מהוות אחוז גבוה מאוד מההוצאות החודשיות של כל פרט. לכן חשוב מאוד להיות מודע להוצאות הללו ולתכנן את תקציב הרכב על פי עלויות אלו גם כן.

אילו סוגי ביטוחים קיימים?
את סוגי הביטוח ניתן לחלק לשתיים, ביטוח החובה והביטוחים המשלימים. ביטוח החובה מחייב כל בעל רכב לבטחו בפוליסה זו. ללא ביטוח זה הרכב לא יכול לעלות לכביש. הביטוחים המשלימים גם כן מתחלקים לשניים, וכשמם הם,משלימים את ביטוח החובה ולא מחליפים אותו. ביטוח צד שלישי וביטוח מקיף.

מה מכסים סוגי הביטוח השונים?
ביטוח החובה מכסה כל פגיעה בגוף שנגרמה לנהג, ליושבי הרכב או לכל מעורבים אחרים. העלויות המכוסות על ידו הן, פינוי, אשפוז, ניתוחים, טיפולים שונים, רופאים מומחים ועוד. ביטוח צד ג´ מכסה כל פגיעה ברכוש נגרמה כתוצאה מתאונה, למעט את רכבו של המבוטח. ביטוח המקיף, מכסה הן עלויות של נזק לרכוש שנגרמו לצד שלישי המעורב בתאונה וכן עלויות שנגרמו לרכב המבוטח. עלויות אלו כוללות, גניבה, תאונה, פגיעה מאסון טבע ועוד.

מהן העלויות השונות של הביטוחים ?
 עלות ביטוח החובה משתנה מנהג לנהג על פי מאפייניו, גילו, שנות ניסיונו על הכביש, היסטוריית נהיגה וסוג הרכב. הביטוחים המשלימים גם כן משתנים על פי מאפייני הנהג והרכב. בביטוחים המקיפים קיימים דמי השתתפות עצמית, ככל שדמי ההשתתפות גבוהים יותר הפרמיה נמוכה יותר וכן הפוך, ככל שהפרמיה נמוכה יותר דמי ההשתתפות גבוהים יותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר