ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

החזר פרמיית ביטוח רכב חובה עקב ביטול ביטוח רכב

לא מעט אנו שומעים על מציאת הפוליסה המשתלמת ביותר לביטוח רכב, ועושים את המאמץ המינימלי על מנת להשיג את הפוליסה הזו. למעשה, חייבים לעשות את הפרוצדורה הזו מדי שנה על מנת להשיג ביטוח חובה במחיר משתלם.  מצד שני, ישנן סיבות לא מעטות לבטל את הביטוח, על אף שעומדת תמיד האפשרות לעשות הקפאת ביטוח רכב בשעת הצורך. במקרים אלו, ישנו חוזה כתוב מראש המבטא את ההתנהלות של חברת הביטוח מול המבוטח בתנאים שונים – לכן לפני ביטוח הביטוח רצוי לקרוא את החוזה.

מה קורה אם הביטול הוא מיוזמת חברת הביטוח?
במידה והביטול הוא פרי יוזמתה של חברת הביטוח, חשוב לפרק את המקרה לגורמים ולדון בסיבת הביטול מצידה; האם תמה תקופת הביטוח הנקובה בחוזה או האם המבוטח הפר את החוזה או הונה את חברת הביטוח? (ניסיון הונאה נחשב להונאה). במקרה שאין זה תלוי בהתנהגות המבוטח, חברת הביטוח תפצה אם כן את המבוטח בחלק היחסי הנותר עד לסיום תקופת הביטוח, או יחזיר לו את הסכום אותו גבה בתקופת הפוליסה הנוכחית (הסכום הגבוה מן השניים).

מה קורה אם ביטול ביטוח רכב הינו מיוזמת המבוטח?
במידה והמבוטח מעוניין להתנתק מחברת ביטוח רכב, הסכום שישאיר אצלו הוא החישוב כאילו השתמש בביטוח רכב לתקופה קצרה.  יכול להיות מצב שבו המבוטח אינו שולט על הסיבה שבגינה יבטל את הביטוח כמו למשל גניבת הרכב או שהוא טוטל לוס. במקרה זה הסכום שיושב למבוטח יחושב כאילו בזמן שנותר היה צריך לשלם בתעריף לתקופה קצרה.

מה קורה אם משנים את התנאים בביטוח?
אם מסיבה מסוימת מסכימים ביניהם הצדדים לשנות את הפוליסה במקום לבטל אותה, הרי שיש לשנות את הפוליסה אך ורק אם היא באה להקל על המבוטח בתנאים או במחיר. השינוי אמור להיות בהתאם להסכמתו של המפקח על הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר