ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הפעלת ביטוח רכב בשעת אמת

עבור רבים אשר רוכשים מפאת החוק וההבנה כי ביטוח רכב נחוץ למעשה לכל נהג באשר הוא, עדיין ישנה אניגמה בלתי פתורה: איך באמת להפעיל את הביטוח במקרה הצורך, והשאלה הנשאלת פעמים לא מעטות היא אם למעשה רצוי בכלל להפעיל את אותו הביטוח נכון לאותו מקרה. כאן ניתן להתחיל בהפרדת סוגי הביטוחים השונים – ישנו ביטוח חובה אשר החוק אוסר נהיגה בלעדיו, ביטוח מקיף וביטוח לצד שלישי. לגבי ביטוח חובה – אילו נקלעים לתאונת דרכים שכרוך בה נזק לפחות לאדם אחד מאלו שברכב או מחוצה לו, הוא יעניק את הכיסוי המבוקש.

איך מפעילים את ביטוח החובה בשעת מקרה?
החוק מחייב לקחת אחריות בשעת פגיעת תאונת דרכים. האם היו נפגעים למקרה? גם אם זהו לדוגמה רוכב אופנוע שעף ממנו וטוען שלא חש בנזק או בכאב, עלול להיות זקוק לטיפול על פי גורמי הסיוע. במקרה של תאונה אפוא יש לברר מה מצב האנשים סביב ואם ישנם נפגעים – יש להגיש להם סיוע בשטח, לקרוא למשטרה על מנת שתסייע בהכוונת תנועת הסקרנים בשטח ולהפעיל את ביטוח חובה (חובה להפעילו! שלא כמו ביטוח מקיף לרכב).

להפעיל את המקיף? אולי לא?
הפעלה של הביטוח המקיף לרכב עלולה לעלות בפעם הבאה שעושים פוליסת ביטוח ביוקר – כלומר במחיר גבוה יותר בעלויות ביטוח רכב. ישנם מקרים שאין מנוס, והפוליסה תסיע במה שהיא אמורה לסייע מלכתחילה – לכסות את ההוצאות המרובות בגין התאונה.

להפעיל את המקיף לרכב!
במקרה שבו ישנם נזקי טבע כמו למשל שטפונות , שריפה (כמו שקרה למשל בהרי הכרמל, המצב בהחלט יתכן) ונזקי סופות למיניהן – הביטוח מאפשר כיסוי לרכב אשר ניזוק מהעניין – בתביעת פוליסה אשר באה להחליף מאות ואלפי שקלים לתיקון הרכב.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר