ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח לרכב. חברת ביטוח או סוכן?

ישנן שתי פלטפורמות המאפשרות רכישה של ביטוחים שונים, בעיקר כשמדובר בתחום ביטוח רכב. הראשונה היא האופן הישיר מחברת הביטוח, ונעשית באופן הפשוט ביותר – בהתקשרות לחברת הביטוח, תוך שיחה עם הנציגים. יש המשתמשים גם באופן של השוואת מחירי ביטוח – ומשאירים את הפרטים שלהם להתקשרות באתר על גבי טופס מקוון. ישנו גם סוכן הביטוח – שיכול להיות לצורך העניין גם סוכן הביטוח הכללי של המשפחה, שמוצא את הפוליסה עבור אותו מבוטח. היות ומדובר בשתי שיטות שונות שנבדלות מעט זו מזו, ישנם הבדלים שיכולים להתאים יותר לאחד, ולשני פחות.

חברות לביטוח רכב מוכרות מוצרי ביטוח
את שלושת הביטוחים לרכב – חובה, מקיף וצד ג´ אפשר לעשות באופן מרוכז אצל אותה חברת ביטוח או באופן נפרד על פי מידת ההשתלמות למבוטח אצל חברות ביטוח שונות (ניתן לפצל את הפוליסות לחברות ביטוח שונות) את מוצרי הביטוח הללו ניתן לקבל באופן ישיר ללא מתווך – סוכן ביטוח לרכב – לצורך העניין.

סוכנות תיווך לביטוח רכב
מי שנמצא אצל סוכן ביטוח, מפקיד בידו בוודאי גם את שאר הביטוחים: ביטוח דירה, ביטוח חיים, תאונות אישיות, פנסיה וכן הלאה. הסוכן נמצא בקשר עם מספר חברות ביטוח רכב, וגם הוא בוחר מתוך הקשר שבידו את ההצעה הטובה ביותר בעבור המבוטח – ועבור פעולה שהוא עושה, הוא גובה מחיר עמלה.

הצטרפות לשירות ביטוח רכב
ביטוח רכב חובה לפחות, הוא המוצר שלא ניתן לחמוק ממנו במידה ויש רכב בבעלות. היות וחייבים לעשות ביטוח רכב, רצוי מאוד להשוות את המחירים שבין חברות הביטוח וגם לסוכני הביטוח. ישנם סוכנים שיקזזו את עמלתם ממחיר הביטוח ההתחלתי, אולם בהמשך יגבו עמלות – ולכן רצוי להרר לגבי כן במידה ועובדים בשת"פ עם סוכן.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר