ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מקיף – רכב שני

רכב שני משרת בדרך כלל  בני זוג או משפחה. ישנן משפחות שמחזיקות רכב משפחתי נוסף או רכב אחר שיש לו יתרון על פני רכב המשפחה שכבר ישנו, כמו למשל ג´יפ או רכב שטח.  ישנם מקרים שבהם לפחות לאחד מבני הזוג יש רכב מטעם העבודה. העסק יכול להצטייר כחסכוני יותר אם לא רוכשים את הרכב עצמו, אולם בהמשך נתקלים בהוצאות נוספות כמו הוצאות הרישוי והטסט וכן הוצאות ביטוח רכב. חברות ביטוח אשר מוצאות כיום את התועלת בצירוף הרכב השני לאותה חברת ביטוח, מפרסמות מבצעים שונים שמקלות על הוצאות האחזקה הללו.

ביטוח מקיף לרכב שני
את הביטוח השני לא חייבים לרכוש לפי החוק, אולם גם מי שלא רוכש הרחבות, רוכש בדרך כלל את הפוליסה הבסיסית, משום שזה ישתלם במידה ויגרם נזק לרכב. כשישנו רכב שני שעונה להגדרות של חברת הביטוח, כמו למשל – רצוי שהרכב השני יהיה פרטי – ועליו תינתן הנחת ביטוח, ואילו הרכב הראשי יהיה זה מהעבודה.

מה יהיה הכיסוי בביטוח המקיף הזה?
מי שמוכר פוליסת ביטוח מקיף  לרכבים פרטיים צריך ממילא לעמוד בקריטריונים בסיסיים, שכוללים את סעיפי מפתח בפוליסה – הביטוח יהיה עבור נזק לרכב עצמו מפאת החלקה או תאונה, שריפה, שיטפון ועוד. כמו כן, ניתן פיצוי על גניבת הרכב. מעבר לכך, ניתן להוסיף סכום כסף ולקבל הרחבות בביטוח, אפילו במחיר מופחת.

מה הקריטריונים הנדרשים לבטח כלי רכב שני?
כדי לשלם פחות לביטוח מקיף לרכב השני, חייבת להיות על הרכב בעלות פרטית והשימוש – למטרות פרטיות . ישנה מגבלה גם לגבי שווי הרכב (בדרך כלל לא נמוך מעשרת אלפי שקלים). בנוסף – חשוב שאותו מבוטח יהיה נהג זהיר לאורך שלוש השנים שקודמות לחידוש הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר