ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

תוספות לרכב – תוספות לביטוח

רכב כפי שהוא מגיע מהחנות אינו תמיד מספק את בעליו, פעמים רבות מכניסים בו תוספות שונות – פנימיות או חיצוניות. אין מדובר בהכרח על שינוי מבנה הרכב, אלא על הכנסת אביזרים חשמליים כמו דיבורית, מערכות סטריאו משוכללות, Dvd, מגברים וטוויטרים, מכשירי GPS, מחשבים (מכוניות חדישות מגיעות איתם BUILT IN) גגונים ועוד. הרכב הוא אחד המקומות שאנשים רבים מבלים בו את שגרת היום שלהם ולכן נראה כי המציאות מחייבת. מצד שני – אותה מציאות קורצת לגנבים, אשר מעוניינים בכרטיס של הטלפון, במערכת הסטריאו היוקרתית, ב – GPS האופנתי.

תוספות חיצוניות לרכב שמחייבות ביטוח
ישנן תוספות חיצוניות ברכבים שמצריכות תוספות לביטוח מקיף, כמו גם אישור ברישיון הרכב לאותן תוספות. מדובר בתוספות יקרות יחסית – לדוגמה ארגזי כלים, אמבטיות לטנדרים, כנפונים, צמיגים, תוספות למנוע, מגנים לסוגיהם השונים, קשתות העמסה, טמבונים ועוד. כל אלו – אם לא נכללו בתוך תוספות מיוחדות לביטוח רכב, לא יזכו לפיצוי כספי במידה ויקרה להם דבר – מה (גניבה, פגם עקב תאונה ועוד).

מה שחברות ביטוח מייקרות עליו את המחירים
כל ביטוח רכב מורכב מכיסויים סטנדרטיים ומתוספות ביטוח. כל אותן תוספות למיניהן אינן כלולות במחיר הסטנדרטי של הפוליסה, ולכן המחירים שמוצעים בהצעת המחיר הסטנדרטית אינם כוללים את התוספות. במידה ומעוניינים לדעת מה המחיר הבסיסי הזול ביותר , רצוי לעשות לביטוח לרכב השוואת מחירים.

איך להוזיל את המחירים בביטוח רכב?
כמו שאין כפתור בודד שמוזיל או מייקר את המחירים של הביטוח – כל חבילת הביטוח תלויה בסעיפים שאותם בחרתם בביטוח רכב. ככל שמוסיפים יותר סעיפי ביטוח, כן מחיר הביטוח מתייקר. כל חברת ביטוח תייקר באופן שונה את המחיר, ועדיין ישנו פתח למיקוח – לכן רצוי להתקשר עם מספר נציגי ביטוח .

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר