ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לשומרי שבת

הרפורמה בביטוח רכב מלפני יותר מעשור מאפשרת לקהלים שלמים לקבל הנחות והתאמות בביטוח על פי הצורך, בין אם זו תוכנית לנהגים צעירים, כשבביטוח לנהג צעיר אפשר להפעיל את הפוליסה רק בזמן השימוש ובכך ניתן להפחית באחוזים גבוהים את המחיר לתשלום בביטוח רכב, הרי שגם פלח המבוטחים שהם שומרי שבת יכולים לקבל את ההטבה המגיעה להם. אנשים אלו, שממילא אינם עובדים במהלך השבת או אינם מתניידים הרחק מביתם (לעתים זה יכול להיות תלוי במידת האמונה והמגבלות החלות על השומרים), אינם משתמשים ברכב במהלך השבת ולכן מגיעה להם הנחה.

איך קובעים את תוקף כניסת ויציאת השבת בפוליסה?
אילו ישנו מקרה ביטוח שקרה בגבול שבין חול לשבת או להיפך, איך יודעים שהפוליסה אכן הייתה בתוקף? בית משפט השלום דן לא מזמן בשאילתא זו, לאור מקרה ביטוח שהתעורר בנושא. בנוגע לשעת התאונה צצו חילוקי דעות בין חברת הביטוח שמבטחת את הנהג הפוגע, ובין הנהג הנפגע.

המועדים בהם נכנסת השבת או יוצאת
הנהג אשר המתין לצאתם של שלושה כוכבים התניע את מכוניתו רק לאחר מכן, ולאו דווקא על פי הזמנים שמדווחים בעיתון ובפרסומים השונים. לטענתו של הנהג, הפרסומים הללו אינם תקפים ומפורסמים על פי הרבנות. כדי לחזק את טענתו, הביא את מכתבו של הרב הראשון לציון.

לטובת מי פסק בית המשפט?
בביטוח רכב לשומרי שבת, בית המשפט קבע כי מספיק שיצאו שלושה כוכבים ברקיע הליל, כדי שפוליסת הביטוח תהיה בתוקף ושומר השבת יתניע את רכבו. יכול להיות שזה מעניק אפילו כמה דקות נוספות כדי לצאת לדרך, ובכל זאת כנראה שאפשר לערב בנושא הזה שיקול דעת פעיל, לפחות מבלי לסמוך על מועדי כניסת ויציאת השבת על פי הפרסומים.


השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר