ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מקיף- ההוצאה שחוסכת ברגע האמת

על פי הסטטיסטיקה במדינת ישראל לנהג יש סיכוי גבוה לעומת מדינות אחרות להיות מעורב בתאונות דרכים, כאשר גם רק חיכוך קל עם רכב אחר יכול לגרום לשריטות ופגיעות שונות בפח. במקרים כאלו למבוטחים בביטוח מקיף יש יכולת להפעיל את הביטוח המקיף, לשלם את ההשתתפות העצמית בלבד ולקבל את הרככב לאחר תיקונים ופחחות. כאשר אין ביטוח מקיף, מתחילה הבעיה.

ביטוח החובה
ביטוח החובה הוא הראשון מבין הביטוחים שיש לרכוש לפני עליה לכבישי המדינה. ביטוח זה הוא חובה על פי חוק ובלעדיו לא ניתן לנהוג. הביטוח מכסה נזקי גוף ונפש בלבד של המעורבים בתאונה. נסיעה ברכב ללא ביטוח זה היא עבירה חמורה על החוק שיכולה להביא לשלילת הרישיון, קנסות ועוד. נהיגה ללא ביטוח מקיף תביא לכל היותר להוצאות כספיות. הביטוח המקיף וביטוח צד שלישי הם לא חובה על פי חוק אך הם משתלמות על פי רוב.

מחירי הביטוח
מחיר ביטוח החובה מושפע מגורמים שקבועים בחוק ולכן אין שונות רבה בין המחירים שמציעות חברות הביטוח השונות. הביטוח המקיף לעומת זאת המצב שונה לחלוטין. מחירי הביטוח המקיף מושפעים מגיל הרכב, שנות הותק של הנהג, ערכו של הרכב ועוד. חברות הביטוח יכולות לשחק עם הפרמטרים הללו על מנת להציע דיל אטרקטיבי ללקוח. מחירו של ביטוח מקיף מתחיל בדר"כ בכ2,000 שח ומטפס מעלה. למחיר יש הצדקה כיוון שבבוא העת הוא יכסה בפני עלויות גבוהות ביותר.

בחירת חברת הביטוח
לפני רכישת ביטוח רכב הן החובה והן המשלימים יש לבצע סקר שוק והשוואת ביטוח מקיף על מנת לקבל את ההצעה הטובה ביותר. חשוב מאוד לבחון היטב את הסעיפים השונים של הביטוח ולראות מה מציעה כל חברה ומה העלות של כל דבר. לעיתים חברות הביטוח משאירות כל מיני סייגים בביטוח שבבוא העת יכולים להיות משמעותים. לפני החתימה על הפרמיה יש לקרוא היטב את החוזה ולעיין בכל סעף וסעיף.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר