ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מתי כדאי לרכוש ביטוח קולקטיבי?

כוח ההמון יכול להוביל להנחות שונות, את זה לא קשה לגלות לאור ההתפתחויות החברתיות האחרונות. עם זאת, רצוי לבדוק מה הביאו ההישגים, ועל מה ניתן לסמן "וי" – האם זה על המחיר או על השירותים שמקבלים בתמורתו? ביטוח קולקטיבי הוא ביטוח רכב שניתן בתנאים זהים ובמחיר מוזל לקבוצת אנשים, כל עוד הם עונים על חתך הלקוחות להם הותאמה הפוליסה. לדוגמה – ביטוח רכב לאנשי קבע לעובדי חברות, לסטודנטים ועוד. חברת הביטוח זוכה לקבל אל שורותיה לפחות עוד 40 מבוטחים, ואותם מבוטחים נהנים מפוליסה מוזלת.

רכישה סיטונאית
ברכישה סיטונאית של כל מיני מוצרים – לדוגמה של רכבי ליסינג, המחיר הוא נמוך מלכתחילה, משום שהחוליה הקודמת בשרשרת ממילא קיבלה את הסחורה במחיר טוב יותר. כך היא מעבירה אותה הלאה במחיר מוזל מתוך מחשבה שהרווח יהיה גדול יותר למכור לקבוצה גדולה יותר של אנשים גם אם המחיר מופחת ליחידה. רצוי רק לשים לב לפרטים הקטנים – באילו תנאים מקבלים את הפוליסה?

תנאי הפוליסה
פוליסת ביטוח הרכב שלך תינתן לך במחיר של פוליסות קולקטיביות אילו אתם משתמשים בה AS IS, אבל אם ביקשתם להוסיף תנאים נוספים והרחבות בפוליסה כדי לקבל תנאים טובים יותר בזמן שאתם עושים שימוש בפוליסה ולא כדי לצאת מידי חובה ברכישתה, סביר להניח כי המחיר יעלה במקצת.

ביטוחים שונים לקולקטיב שונה
ישנם שני סוגי קולקטיב – אלו שנמצאים ברשת חברתית כלשהיא, למשל עבודה במפעל, קבוצות וארגונים – ארגון מורים, עובדי בנק, עובדי קבע ומדינה וכן הלאה, או קולקטיב שהמכנה המשותף שלו או גדול יותר – חברות אשראי, מבוטחים במשכנתא וכן הלאה. רצוי לברר לפני רכישת פוליסה רגילה בביטוח רכב, כי תוכלו לקבל תנאים טובים יותר באמצעות ביטוח קולקטיב או להוסיף עליו הרחבות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר