ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חידוש אוטומטי של פוליסות ביטוח רכב - לא בישראל

זה נכון שעל המבוטח לחדש מדי שנה את פוליסת ביטוח הרכב שלו, במיוחד את ביטוח החובה, כשן אין לנסוע ברכב ללא ביטוח חובה בתוקף. לכאורה, מהלך של חידוש אוטומטי לפוליסה עשוי לפעול לטובת המבוטח, אולם מהלך זה אינו חוקי, בפרט כאשר הוא בדרך כלל מתנהל מאחורי גבו של המבוטח בכבודו ובעצמו. אפשר לאתר מהלך מהסוג הזה בצורה מקדימה, במידה וערניים מספיק לכתב הניסוח שמתקבל מחברת הביטוח הקודמת כחודש לפני פקיעת תוקף הפוליסה – שם יכול להיות רשום כי חברת הביטוח ממשיכה לבטח את המבוטח עד להודעה חדשה מטעמו.

חידוש ביטוח רכב אוטומטי? לא בישראל
על מנת שיירקם חוזה בין שני צדדים, על שני הצדדים לתת את הסכמתם בנושא, ולתעד זאת – בדרך כלל ביחד עם חתימת הצד השני על החוזה – במקרה הזה הפוליסה. היות וניתן ליצור חוזה גם בעל פה, ישנה אפשרות למתן הסכמה טלפונית לנאמר מפי נציג השירות לאחר שזה הקריא והסביר את תנאי הפוליסה והשיחה הוקלטה. ללא הסכמה שכזו, הרי שאין אסמכתא חוקית להמשך ולחידוש הפוליסה.

מה קורה במקרה שחברת הביטוח חידשה למבוטח ללא הסכמתו?
במידה וגילה המבוטח כי חברת הביטוח שלו חידשה את הפוליסה ביוזמתה וללא הסכמתו, המבוטח יכול לפנות לעורך דין מצידו בנושא, ולתבוע בבית המשפט לתביעות קטנות את חברת הביטוח. כאן חובת ההוכחה למתן אישורו של בעל הפוליסה חלה על המבטחת.

ניתן להאריך תוקף ביטוח בתוך חוזה מובנה מראש
ישנם חוזים אשר מכילים בתוכם מראש הסכמה להארכת התוקף של הפוליסה. בפוליסה יכול להיות שהוסכם כי התוקף יוארך מפעם לפעם בתקופה שאורכה כאורך התקופה שהוסכמה בתחילה, אולם יש לקחת בחשבון כי עלות ביטוח רכב לא תשתנה גם לאחר הארכת התקופה, גם אם ישנן פוליסות זולות יותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר