ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כיצד תוכלו לחסוך אלפי שקלים במחיר ביטוח רכב שלכם!

הצרכן הנבון לא קונה חתול ברשת, עושה סקר שוק לפני שהוא מבצע צעד רכישה וחוקר את המוצר שאותו הוא קונה – ואת מידת השתלמותו. במקרה של שטח ביטוחי הרכב, קשה יותר לבחור מבין כל הפוליסות בזו שבאמת תהיה המשתלמת והטובה ביותר – לא רק משום שרבים בוחרים לעשות זאת תוך לחץ של הדקה התשעים, אלא משום שההצעות הן כל כך רבות ומורכבות שקשה ממש לעקוב. ישנם כמה קוים מנחים לבחירת הביטוח הנכון והטוב ביותר שאפשר לקבל מסוכנות ביטוח רכב, ורצוי להיעזר במדריכים השונים שפזורים ברחבי הרשת כדי לרכוש ידע בנושא.

אפשר לחסוך אלפי שקלים בביטוח רכב
ההנחות יכולות להתגבש ממאות לכדי אלפי שקלים בביטוח רכב, במיוחד כשמדובר בביטוח מקיף שהוא ממילא יקר – ואפשר להגיע למספר אלפי שקלים בקלות. כדי להקל על הכיס, ישנה אפשרות לקבל הצעות מתחרות במחירים זולים בהרבה, תוך כדי ביצוע השוואת מחירים והתמקחות מול חברת הביטוח הנבחרת.

הצעות ביטוח זולות – או משתלמות?
נכון, הצעות ביטוח יכולות להפוך לזולות במאות שקלים, אולם החוכמה זה להבין במה ההנחה מתבטאת – האם אתם מקבלים את אותם התנאים בדיוק במחיר זול יותר, או שערכו שינויים בתנאים? יש להיות ערניים לכך רגע לפני ההסכמה על החוזה, אולם אפשר לשנות אותו גם לאחר החתימה – לטובת הלקוח.

ביטוח שיכול להתאים גם לסטודנטים
ישנן קבוצות אנשים שידוע כי יש להן קושי כלכלי כמו למשל סטודנטים, אשר עושים ימים כלילות בלימודים ועובדים פחות, וגם מה שהם מרוויחים הולך מהיד לפה. חברות ביטוח מציעות פוליסות מיוחדות לביטוח סטודנטים, שמטרתן להקל על הסטודנט לשלם באופן שוטף על הפוליסה הנדרשת ממנו – ובעיקר כשמדובר ברכבים בעלי שנתונים ישנים שזולים לרכישה אבל יקרים לאחזקה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר