ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מחשבון ביטוח רכב - איך לא חשבו על זה קודם

הכלים שמשמשים אותנו כיום לצרכנות נבונה נוצרו מתוך צורך שעולה מקהל הצרכנים. הממשלה ייצרה כלי מיוחד שיקל על האזרח שבבעלותו רכב למצוא מהו המחיר הזול ביותר שיהיה ניתן למצוא בביטוח רכב חובה מבין חברות ביטוח רבות. בבוא העת יהיה ניתן למצוא את הביטוח הזול ביותר עבור הרכב שלכם, וזאת בעדכון הנהג הצעיר ביותר ברכב. נכון, תמיד אפשר למצוא מחיר זול יותר ויכול להיות שזה הפך להיות למוטו – אולם השאלה האמיתית היא מה מקבלים באותה עסקה, כשעושים ביטוח רכב דרך האינטרנט.

מי צריך לעשות ביטוח חובה?
ביטוח חובה הוא צו התקנות עוד משנות השבעים, והוא חל על רכבים ממונעים שמוזכרים באותן תקנות. הוא חל על בעלי רכבים פרטיים, על טרקטורונים, על דו גלגליים, על רכבי הסעה למיניהם, משאיות ומשנת 2008, הוא חל אפילו על קלנועיות. כל אותם רכבים אינם שונים בחובתם לעשות ביטוח חובה, אולם כל ביטוח חובה שונה מרעהו וניתן לבחור ביטוח חובה בתנאים טובים יותר  אילו עורכים השוואת מחיר.

משתנים בבחירת הביטוח
המשתנים העיקריים בביטוח רכב אלו משתנים שקשורים לנהגים העיקריים ברכב – גיל הנהג הצעיר ביותר, ותק נהיגה, בהסתכלות שלוש שנים לאחור – האם ביצע תביעות ביטוח או שהיו לו שלילות רישיון.בהקשר של הרכב, חשוב השנתון, הדגם, נפח המנוח, כמות כריות האויר, ולעתים משתנים.

להשוות את המחירים
אם אתם חושבים לרכוש ביטוח רכב- קודם כל בצעו השוואת מחירים. אם השוויתם ומצאתם את הזול ביותר, נסו להבין איפה הוא מתגמל אתכם יותר. הרעיון הוא למצוא את הביטוח שיעניק יותר בהזמן הפעלתו. מי שעושה השוואת מחירים משווה גם בין התנאים שבפוליסות הביטוח תוך התקשרות עם חברות הביטוח הנבחרות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר