ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

שלבים לעשיית ביטוח רכב

כל מי שקונה רכב חדש או מי מסתיימת שנת הביטוח שלו צריך לרכוש ביטוח חדש או לחדש את הישן. ישנם מספר שלבים שצריך לעקוב אחריהם על מנת לרכוש את הביטוח בצורה המושכלת ביותר, במהירות מירבית וללא הוצאות מיותרות.  הדבר הראשון שיש לעשות הוא להבין מהם הצרכים שיש מהביטוח ואיזה רכב ברשותכם.

שיקולים בבחירת הביטוח
כפי שהוזכר לעיל ישנם מספר שקולים שיש לשים אליהם לב לפני בחירת הביטוח וסוג הביטוח. הדבר הראשון שיש להחליט הוא האם לבטח גם בביטוח חובה וגם בביטוח מקיף. ביטוח החובה כשמו הוא, חובה ועל כן רכישתו היא הכרחית, הוא נועד לכסות הוצאות בפני עלויות שנגרמות כתוצאה מפגיעה בגוף או בנפש. הביטוח המקיף אינו הכרחי והוא נועד לכסות בפני פגיעות ברכוש, הן של המבוטח והן של רכבים אחרים המעורבים בתאונה. לאחר החלטה מהותית זו יש לבדוק פרמטרים נוספים כמו, מה גיל הרכב, כמה נהגים נוהגים בו, מה הגיל של הנהג הצעיר ביותר ועוד.

השוואת מחירים
לאחר החלטה על סוג הביטוח והגדרת הפרמטרים השונים שישפיעו על הביטוח יש לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות. בתחום ביטוחי החיים ההבדל הכספי בין החברות הוא זעום כיוון שביטוח זה מעוגן על פי חוק, לעומת זאת בתחום הביטוחים המשלימים קימת שונות רבה בין החברות השונות. כיום הדרך הטובה ביותר לבצע השוואות מחירים היא באמצעות האינטרנט, בשיטה זו ניתן לקבל את כל המידע מהחברות השונות בלחיצת כפתור.

בחירת סוכן ביטוח
בחירת סוכן ביטוח לעיתים ניראית כמשימה פשוטה, אך למעשה לסוכן הביטוח השפעה רבה על דרך ההתנהלות בעתיד. יש לבחור סוכן ביטוח אמין, כזה שבעת הצורך יענה על כל השאלות והבעיות ולא יפנה אתכם לנציגים שונים. לעיתים ההבדל בין החברות הגדולות לקטנות הינו השרות האישי המובטח ללקוח, על כן למחיר לא תמיד יש את המשמעות הרבה ביותר בעת בחירת ביטוח רכב אלא לשרות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר