ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

עיקרי סוגי ביטוח רכב בישראל

ישנם שלושה סוגי ביטוח רכב  מפורסמים בישראל. אחד מהם הוא ביטוח שכל מי שיש לו רכב מנועי חייב לעשות או לוודא שיש ברשותו – ביטוח חובה. אפשר לומר שבביטוח חובה ישנו משהו הומאני – הוא אמנם מחויב בידי החוק, אולם במידה וישנה תאונת דרכים, אין התלבטות – החוק מוסר בדיוק איך צריך להתנהל ואיך לעשות תפעול ביטוח רכב בזמן אמת. החוק לא מותיר עניין למחשבה או לברירה, וכך כל מי שנפגע – קודם כל מפונה לקבלת טיפול ראשוני בבתי החולים, לאחר מכן, מובטח אפילו החזר הוצאות בגין הוצאות שיקום למשל.

עיקרי ביטוח חובה בישראל
פוליסת הביטוח הזו מורכבת בדיוק מאותם סעיפים בין כל חברות הביטוח, למרות שהמחירים עבור כל מבוטח משתנים בין החברות. המחיר לביטוח חובה פחות ניתן למיקוח – בדרך כלל יהיה מה שמוצג לאחר חישוב במחשבון ביטוח חובה. ביטח חובה יפצה נוסעים, נהג והולכי רגל שנפגעו בתאונת דרכים, כשאין משמעות למי שאשם בתאונה, הפיצוי הוא "אוטומטי".

ביטוח מקיף בישראל,  צעדים בסיסיים
לא לכל אדם שיש לו רכב ממונע ישנו ביטוח חובה, וזאת משום שלא תמיד הביטוח הזה כדאי, אולם ברב המקרים המוחלט – כן. ביטוח מקיף מורכב מסעיפי ביטוח בסיסיים, שעליהם ניתן להוסיף עוד הרחבות. באופן עקרוני, מדובר על החזרים בגין נזקים לחלקים ברכב עקב תאונה, שיטפון או שריפה, החלקה או פגיעה בניסיון לפריצה, גניבת הרכב ועוד.

ביטוח לצד שלישי
הביטוח לצד שלישי הוא הרכיב החסר לכיסוי, שבו גם אם אדם או גורם אחר תובע את בעל הפוליסה לאחר שהצד השלישי נפגע ממנו, יהיו לו החזרים בהתאם לתנאים שנקבעו מראש בפוליסה ולסכום שנקבע. אילולא הביטוח הזה, אותו מבוטח היה עלול להוציא כספים מכיסו לכיסוי תביעה מגורם זה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר