ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב בגיל הזהב

במדינת ישראל כמו ביתר מדינות העולם המערבי ישנם סוגים שונים של פוליסות עבור ביטוחי רכב. מרכיבי הפוליסה של ביטוח רכב הינה קבוצת הסיכון אשר הנהג המבטח משתייך אליה. ישנם מספר גורמים אשר משפיעים על גובה דמי הביטוח של הרכב כאשר זה כולל ביטוח חוב, ביטוח מקיף וצד ג´. בין הנושאים אשר יכולים להשפיע מעבר לקבוצת הסיכון הינו סוג הרכב, רמת המיגון שלו, דמי השתתפות עצמית ותביעות קודמות.

ברכיבי ביטוח בולטים
כפי שצוין שינם מספר גורמים אשר משפיעים על שדמי הביטוח אבל הבולטים במיוחד הינם הרשעות קודמות, גיל ומין. מחקרים מראים כיום שנשים הינן נמצאות בקבוצת סיכון יותר נמוכה מכיוון שמבחינה סטטיסטית נשים מעורבות בפחות תאונות דרכים. נתון נוסף אשר משפיע הינו גיל הנהג כאשר ידוע שנערים מתחת לגיל 24 לצערנו הרב מעורבים ביותר תאונות דרכים מאשר נהגים מבוגרים.

קבוצת סיכון גיל הזהב
גיל הזהב גם כן זוכה ליחס שונה לעומת כלל האוכלוסייה מכיוון שמספר התביעות או התאונות בהם מעורבים אנשים מבוגרים ממש יותר נמוכה. הנסיבות לנתונים אלו הינם עקב העובדה שהם לא נוסעים הרבה ברכב ובסופו של דבר כמות האנשים המבוגרים בעלי ברישיון נהיגה יחסית מאוד נמוכה.

ביטוח רכב לגיל הזהב
חברות ביטוח שונות משתדלים לספק לקהל גיל הזהב הצעות ביטוח אטרקטיביות מאוד במגוון רחב של שירותים שונים אשר יכולים להקל על החיים של אנשים בגיל הזהב כגון: רכב חלופי, שירותי דרך מורחבים ועוד מספר הקלות דומות שלהם ולכן הפוליסות ביטוח אינם מחמירות עם דמי הביטוח. וזאת למרות ששעורי התאונות בהם מעורבים אנשים בגיל הזהב יותר קטלניות עקב חולשת וחוסר התייחסות לתמרורים עקב ראות לקויה ונסיבות נוספות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר