ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה לאוטו

שמו של ביטוח החובה לא מותיר מקום לספק- על כל בעל רכב מנועי בישראל לבטח את רכבו בפוליסה זו. הגדרה זו נקבעה זה לא מכבר על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, אשר נחקק במטרה להבטיח טיפול רפואי עבור כל אדם באשר הוא, אשר נפגע עקב תאונה. יודגש, כי טרם כניסתו של החוק לתוקף יכלו נפגעי התאונות לתבוע פיצויים גם מהנהג האחראי למקרה, אך כיום אלה זכאים לתבוע את חברת הביטוח בלבד.
מה "מכסה" ביטוח חובה לאוטו?
ביטוח החובה
מכסה את כלל הנזקים הגופניים והנפשיים אשר תאונה עלולה לגרום לנהג, לנוסעים ולהולכי הרגל המעורבים בה. הפגיעות האפשריות כתוצאה מתאונה הינן רבות ומגוונות- החל מכאבים, טראומה וסבל רב, דרך הוצאות אשפוז במוסדות הרפואיים למיניהם ועד הפסדים כספיים הנגרמים בשל היעדרות ממקום העבודה או פגיעה ביכולתו של הנפגע להשתכר. יצוין, כי הפוליסה אינה "מכסה" פגיעות במקרים מיוחדים כגון פציעתו של אדם שגרם לתאונה בכוונה תחילה, שנהג ללא רשיון, שהשתמש ברכב לשם ביצוע פשע או שנהג ברכב גנוב.
על מה יש להקפיד בעת רכישת ביטוח חובה לאוטו?
הממשלה מפקחת על מחירי ביטוח רכב חובה באמצעות המפקח על הביטוח. עם זאת, חשוב לציין כי עלותו של ביטוח החובה אינו אחיד, שכן המפקח מעודד אפליה לטובת נהגים ממושמעים, כמו גם תחרות בין חברות ביטוח רכב השונות. כך, חברות הביטוח השונות קובעות את תעריפן באופן פרטי על פי פרמטרים שונים כגון נפח המנוע של הרכב, גילו של הנהג הצעיר ביותר המשתמש ברכב ועוד. על כן, רצוי ואף הכרחי לבצע השוואת מחירים טרם רכישתו של ביטוח החובה, וזאת במטרה להבטיח בחירה בהצעה משתלמת.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר