ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

למה חשוב לעשות ביטוח מקיף?

ביטוח חובה הוא הביטוח שחייבים לעשות על פי חוק, אולם כאן נשאל השאלה האם בזאת מסתיימת חובתנו החוקיות? התשובה המהירה תהיה כן, אולם בפועל, בהסתכלות מעמיקה יותר נראה כי ישנם מצבים רבים שאותם ביטוח החובה – על אף חשיבותו, לא ייכסה. ואז מה נעשה במצב זה? הנזק שיכול להיגרם כתוצאה מחלק מהדברים שביטוח החובה לא מכסה, כגון גניבה, תאונה, שריפה וכו´, יכול להגיע לסכומים של עשרות אם לא מאות אלפי שקלים (אם ברשותנו רכב חדש).

יתרונות הביטוח המקיף
בדיוק כדי להילחם בבעיות שהוזכרו לעיל הוציאו חברות הביטוח את הביטוח המקיף – שהם בדיוק אלו אשר מרכיבים את יתרונותיו הרבים של הביטוח המקיף. אם כן, מה בדיוק מכסה הביטוח? תאונות, גניבה, נזקים הנגרמים לרכבים או עצמים אחרים, נזקים כתוצאה מגניבה או ניסיון גניבה או פריצה, נזקי מזג אוויר שונים כמו ברד, שלג, שיטפונות וסופות, נזקי אש, ברק והתפוצצות וכן מקנה הביטוח גם כיסוי כנגד מעשי נזקים שביצע המבטוח כנגד רכבו בשוגג.

חשיבות הביטוח המקיף
עשיית ביטוח מקיף היא כמו מאין הקדמת תרופה למכה - הקטנת הוצאות וחשיבה רציונאלית לטווח רחוק. ניקח לדוגמה נזקים הנגרמים לרכב צד שלישי, נזקים אשר עשויים להגיע לכדי עשרות ואף מאות אלפי שקלים כאשר את כל אלו אנו נצטרך לשלם מכיסנו – אם אין בידנו ביטוח מקיף. כמו כן, ביטוח מקיף מעניק כיסוי מפני תביעה של אנשים כנגד המבוטח כך שהתביעה נעשית כנגד חברת הביטוח.

מה משפיע על מחיר הביטוח?
מחירי הפרמייה לביטוח מקיף משתנים רבות בין החברות הרבות והן לרוב יקרים מאוד, אולם מה בדיוק הופך אותם ליקרים כל-כך ומה בדיוק גורם לכך שיש הבדל כה גדול במחירים בין החברות השונות? ובכן, ישנם גורמים שונים המשפיעים על גובה הפרמייה כמו גיל הנהג, עבירות עבר, תאונות, סוג הרכב וכדומה, כאשר בין החברות השונות תימחורם שונה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר