ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חסכון באחזקת רכב - כל השיטות !

היום קל מאוד לקנות רכב, משלמים עליו כמה מאות שקלים מדי חודש ודואגים לקבוע לו ביטוח רכב שנתי מתאים. אפילו אם הרכב שכור תוכלו לדאוג לביטוח רכב אינדיבידואלי ומתאים. אפילו אפשר לעשות ביטוח מקיף וביטוח חובה בתשלומים, ולשכוח מהוצאה כספית גבוהה בכל חודש. הריבית אינה גבוהה במיוחד באופן יחסי ולעתים אפילו משתלם בעד ריבית שכזו לפרוס לתשלומים רבים ככל שיהיו – לרוב זה יכול להגיע עד 8 תשלומים. אולם האחזקה של הרכב לא מסתיימת רק בעניין הביטוח.

לחסוך בדלק
הדלק הוא מצרך שהולך וכלה. מליוני שנים שבהן נוצר נפט ודלק, עומדות להסתיים כאשר בני האדם ממצים את המשאבים שהטבע העניק להן באופן טבעי. מדינות המערב יכולות לשנות את מערכת היחסים עם היצרניות, והמחירים משתנים ביעף. מי שאינו יכול לוותר על רכב, רצוי שישתמש בתחבורה ציבורית, באופניים העירוניים או לתדלק בתדלוק עצמי בתחנות הדלק, מה שיכול להוזיל את המחירים פלאים.

לחסוך בתיקוני הרכב
היום ניתן לקנות רכב חדש מחברות ליסינג בעשרות אחוזים פחות ממחיר המחירון. זו לא עסקת ליסינג, והרכב שייך לקונה מהרגע שבחר בעסקת המימון. למעשה, מחלקים את המחיר לתשלומים ופועלים לפי ההלוואה שמתאימה יותר – אפשר לקחת הלוואה מהבנק, מחברת הליסינג או ממקורות חוץ בנקאיים.

לשכור רכב – אפשרות לחיסכון
יש מי שחוסך בהוצאות הרכב באמצעות השכרת רכבים באופן נקודתי, לתקופה קצרה. גם אז, יאלץ לרכוש פוליסת ביטוח רכב., לפחות חובה. לפיכך, ישנו ביטוח רכב שכור שגם הוא, כמו הפוליסה השנתית הרגילה, מורכב מאותם הסעיפים ויש להתעקש על קיומם של סעיפים מסוימים בביטוח המקיף או להוריד סעיפים "מיותרים". לגבי המחיר – אפשר לעשות השוואת מחירים ולקבל מחיר זול יותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר