ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב ואמצעי הגנה על הנוסעים

בביטוח רכב, התמחור הוא לפי מידת הסיכוי שפלוני הכלול בתוך אותה פוליסת ביטוח יתבע את חברת הביטוח. החברות שמנסות להמנע מכך לכל הפחות או לפחות מייקרות את המחירים באופן גורף ולפי שיטות תמחור של החברה. המחירים, שאמורים להיות בתוך מסגרת המותר שהתיר המפקח על הביטוח, אלו מחירים שנקבעים עבור כל סעיף בנפרד וניתן לתמרן במחיר תוך שינוי הסעיפים בפוליסה – לפחות בביטוח מקיף לרכב. כשחברות הביטוח מנסות למנוע ממצב של תביעה, הן דורשות, כתנאי לביטוח, שיהיו אמצעי מיגון ברכב.

ביטוח רכב ואמצעי מיגון לרכב
אמצעי המיגון לרכב כוללים מתקנים שונים שחייבים להיות ברכבים מעל לשווי מסוים, ובכל רכב שחברת הביטוח מחשיבה לרכב גניב, או שדורש אמצעי מיגון בשל נתוניו. חברות הביטוח דורשות זאת, על מנת להקטין סיכונים: להתקין אזעקה ומערכת מיגון ברכב כדי שלא יגנבו, או כריות אויר כהגנה על הנוסעים שלא יפגעו כתוצאה מתאונת דרכים שמעורבים בה נפגעים.

מערכות בלימה וחידושים
כיום מרבית הרכבים החדשים ובעיקר המשפחתיות ומסדר גודל זה ומעלה מצוידים במערכות נהיגה שונות המסייעות לנהיגה יציבה על הכביש, לבלימה אחידה עם יכולת אחיזה טובה של הרכב בכביש, ולהתרעה בפני חפץ כל שהוא שמתקרב לרכב. ישנם עוד חידושים שונים פרי העת האחרונה שמאפשרים הנחות בביטוחי רכב.

לדעת לבלום נכון
מי שרוצה הנחות בגין מיגונים עבור ביטוח מקיף, צריך לדעת איך לבלום נכון כדי שזה יעבוד ובאמת לא תהיינה תאונות. לצורך העניין יש לבלום תוך פמפום הדוושה ולא באופן ממושך, במיוחד אם מדובר בכביש רטוב. אם ישנה לחיצה ארוכה ונעילת גלגלים, מערכת ה- ABS מזהה זאת ומונעת מהנעילה לקרות. כל זאת עד ליציאה ממצב החירום.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר