ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה ופוטנציאל כלכלי

כאשר אנו מדברים על ביטוח חובה, אנו מדברים על מספר מישורים; המישור הראשון הוא הצורך שלא לזנוח את הטיפולים הגופניים והנפשיים במטופל אשר חווה תאונת דרכים ממנה נפגע. המישור השני הוא המישור הכלכלי – כמה להשקיע בפוליסה, לעומת כמה שמקבלים בהתאם. המישור השלישי הינו מישור החוק. החוק כבר משנות השבעים דורש ביטוח חובה בכל רכב ממונע. אין לנהוג ללא ביטוח רכב, ועל כן יש לדאוג לעשות חידוש ביטוח רכב בטרם מגיע מועד תפוגת הביטוח, ואל דאגה, חברת הביטוח הקודמת מיידעת את המבוטח כחודש מראש.

ביטוח שמעניק כיסויים לפגיעות גופניות
מי שניזוק מהתאונה, עליו לצבור את כל הניירת שקשורה בטיפולים – אפילו את הקבלות של הנסיעות ממקום למקום. מאוחר יותר, הועדה המקצועית שבביטוח לאומי קובעת מה הם אחוזי הפגיעה או אובדן כושר עבודה. על פי האחוזים הללו וחישוב ההוצאות קדימה, מקבלים החזרים מהביטוח גם בגובה של מאות ועשרות אלפי שקלים. חלק מהסכנות ללא ביטוח חובה הן, שגם את הכיסוי לא מקבלים (לא ניתן

ביטוח זול יותר ממקיף
על אף שביטוח חובה הוא מטבעו זול יותר מהמקיף, עדיין ישנה אפשרות לפעול ולהוזיל אותו יותר. יכול להיות שאותה חברת ביטוח של השנה הקודמת תעדכן מחיר יקר מאוד בביטוח הזה, ובחברת ביטוח אחרת המחירים ינועו דרומה. היות וישנם שינויים תמידיים במחירים, ניתן לפנות למחשבון ביטוח חובה ולראות מה נשתנה.

נסיעה ברכב – רק עם ביטוח חובה (לפחות!)
המימד של החוק מצווה על הנהג לוודא כי יש ברכב ביטוח חובה שמכיל גם את הנתונים שלו. אילולא הביטוח מכיל את נתוניו של הנהג ברכב- אין לו תמיכה מידי החוק לנהוג ברכב  ואף להיפך – נסיעה ללא ביטוח חובה עלולה לעלות במאסר או עונש בגין עבירה פלילית, במשפט עם עונש מרתיע – לרבות קנס יקר ערך כספי.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר